Log ind med sociale netværk
18 mar 2010, 20:46
Hvad mener du Wendigo med den kommentar med de 2000?
Regner ikke med noget som helst for det gamle tv.
Skrev bare paralel mellem prisen for en gammel 32" topmodel kontra 46 tommer topmodeller idag.
Ergo er prisen blevet billigere pr. tomme.
Du må have misforstået mit indlæg FY
Regner ikke med noget som helst for det gamle tv.
Skrev bare paralel mellem prisen for en gammel 32" topmodel kontra 46 tommer topmodeller idag.
Ergo er prisen blevet billigere pr. tomme.
Du må have misforstået mit indlæg FY
18 mar 2010, 20:47
Så på LCD faldskærm i flere år, fandt løsningen da jeg faldt over Rasmus L´s anmeldelse af Samsung PS50 B855
- plasmaen giver fantastisk flot billede med kalibriring efter artiklen, og kan anbefales med PS3 slim og et godt surround anlæg f.eks. Harman Kardon + B&W højtalere ¨så kører det bare. 
18 mar 2010, 22:02
Glemte iøvrigt mit Sony wega har en kæmpe fordel, som ingen fladskærme endnu kan leve op til, medmindre man tager B&O over 100"
Det bliver ikke sådan bare lige stjålet da det vejer 68 kg.
Dette er så tilgengæld ikke fordel men bagdel de gange jeg har flyttet i årenes løb
Det bliver ikke sådan bare lige stjålet da det vejer 68 kg.
Dette er så tilgengæld ikke fordel men bagdel de gange jeg har flyttet i årenes løb
20 mar 2010, 03:58
Jeg har et LX5090, som jeg er utrolig glad for - de bedste penge jeg har brugt på et fjernsyn, på trods af det er langt det dyreste.
Personligt kan jeg ikke længere se mig selv gå ned i størrelse (50") eller billedkvalitet, og det gør desværre fremtidige fjernsyns-investeringer ret dyre.
De eneste problemer jeg har med mit Pioneer er størrelsen (ville gerne haft det på 60", men synes det var så voldsomt bare det at gå fra 32" til 50" i sin tid) og strømforbruget.
Det næste må nok være en projektor eller OLED for mig.
Personligt kan jeg ikke længere se mig selv gå ned i størrelse (50") eller billedkvalitet, og det gør desværre fremtidige fjernsyns-investeringer ret dyre.
De eneste problemer jeg har med mit Pioneer er størrelsen (ville gerne haft det på 60", men synes det var så voldsomt bare det at gå fra 32" til 50" i sin tid) og strømforbruget.
Det næste må nok være en projektor eller OLED for mig.
20 mar 2010, 08:44
Jeg har et 43" Pioneer plasma, som jeg er meget glad for, jeg beder til de højere magter hver aften om at Pioneer skal ændre deres beslutning om ikke at byggefladskærme, for selv om de har solgt noget af deres teknik til panaconic så bliver det nok aldrig så godt som da Pioneer selv byggede skærmene.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto