Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af juhler
Jeg har lige bestilt et 46HX700, så skal nok give en melding når jeg modtager det :)
Af pipper
juhler skrev:Jeg har lige bestilt et 46HX700, så skal nok give en melding når jeg modtager det :)
Hvad måtte du af med for tv'et.?
Brugeravatar
Af KristofferA
juhler skrev:Jeg har lige bestilt et 46HX700, så skal nok give en melding når jeg modtager det :)
Cool. 8)
Af juhler
pipper skrev:
Hvad måtte du af med for tv'et.?
10800...
Af Hans
10.800,- for 46" HX700 lyder som en fin pris. Hvor har du købt det?
Håber du lige gil give besked om tuneren er ok? Er du sikker på det er en dansk model med dansk version af tunere?
Af SLL
10800 kr. for HX700 modellen, endda i 46" lyder rimelig vildt. Jeg troede det var 40 tommeren der lå i det leje.

Anyway, så glæder jeg mig til et lille review, hvis muligt ;-)

SLL
Brugeravatar
Af KristofferA
Jeg tror Wupti.dk har haft 46" til den pris.

Jeg fik set HX 700 i Sony Center Fields i weekenden og jeg synes det så meget godt ud. Vi så en BD af Transformers 2. Jeg bad eksperienten om at slå det interpolerings fis fra. Det så mærkeligt ud. Ligner hjemmevide og ikke film...

Anyways-Billedet stod godt og sort niveauet var ganske udmærket.
Farverne var dog alt for mættet, men det var heller ikke kalibreret på nogen måde.
Brugeravatar
Af laurberg
Hej.
Vil da lige hilse på.
Jeg er ny herinde, har ikke de store erfaringer
indenfor flad skærme.
men sluger næsten alt der bliver skrevet om, herinde.
Glæder mig spec. til anmeldelser på HX800 & HX900
Af juhler
Hans skrev:10.800,- for 46" HX700 lyder som en fin pris. Hvor har du købt det?
Håber du lige gil give besked om tuneren er ok? Er du sikker på det er en dansk model med dansk version af tunere?
SLL skrev:10800 kr. for HX700 modellen, endda i 46" lyder rimelig vildt. Jeg troede det var 40 tommeren der lå i det leje.

Anyway, så glæder jeg mig til et lille review, hvis muligt ;-)

SLL
Jeg har købt det ved min onkel som er fohandler af Loewe og diverse, dog har jeg ikke råd til sådan et... Men har også fået det til indkøbspris, dog kan det fås et par hundrede kroner billigere på hifipriser...

Men skal da prøve at skrive lidt om det når jeg får det ;)
Af enclaude
En rigtig interessant tråd jeg lige vil følge med i :)

Er selv meget interesseret i et af de nye Bravia TV i 46", men er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge.

Synes NX700, EX700 og HX700 alle er interessante. Lige umiddelbart kan jeg ikke finde den store forskel. Det eneste der lige umiddelbart springer mig i øjnene er HX700 ikke har edge led... Men hvilken forskel gør dette?

Til prisen er HX700 nok mest interessant, og design mæssigt..?
Af Rod1983
UPS! Tak Kristoffer A. Det var et program som jeg fik anbefalet at downloade fra en af mine venner :D :D :D. Se linket for anmeldelsen af Sony KDL-40HX700 nede under :D :D :D 8)
Senest rettet af Rod1983 06 maj 2010, 15:34, rettet i alt 3 gange.