Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Drunkenbrawl
hmmm har heller ikke modtaget det endnu.. er hjemme hele dagen og imorgen med. i KBH.. troede det var os KBHére der fik det hurtigst sjovt nok. da det blev shipped til kbh og videre herfra,, tror jeg da,,

men venter med længsel på mit tv også. pengene blev trukket i torsdag/onsdag dunno..

Men en der kan svare på om man skal kvitte for det ? regner jeg med da. men bare for en sikkerheds skyld. er så meget fup i omegn at det ville være ærgeligt hvis de gav tv til en anden,, >.<
Af furious jt
Så har jeg netop modtaget mit. Godt jeg havde fri fra job idag. Fragfirmaet ringer ikke inden de kommer!!!

Som en anden skrev så skal man kvittere for modtagelsen.

Har ikke pakket dyret ud endnu men alt virker intakt og iorden.
Af flydedokken
Okay jeg må hellere køre hjem et par timer så.. Lidt dårligt de ikke ringer!
Af Drunkenbrawl
fik lige ondt i røven og ringede til det firma i kbh - brøndby de sagde at der var levering til glostrup idag engang over middag. puha hehe :)

så må jeg håbe mit tv er med nu det er sendt samtidigt med jer andre herinde fra.

Mmmm Skal helt klart se Ringenes herre 1+2+3 på det hehe :D og så skal jeg havde fat i LOTR online og smide pc derpå.
MEEN hvor kan man købe DVI --> HDMI kabel der er 10M ? og nogle der ved hvad det koster ??

sorry så ikke svar mht den kvitt. men tak for det
Af flydedokken
Larspost skrev:Yes...

KL 8.20 stod fragt manden ved døren. Kunne lige nå at åbne den alt ser fint ud. (B

Mit lcd blev afsendt fredag

Man skal kvitt. for levering.

Fragtselskabet hedder IAT tlf. nr i Esbjerg er 79 13 10 44
Okay ringede lige til IAT for at høre om min pakke ville komme idag. Og han kunne ikke se noget på hans liste. Heller ikke til jer som har fået..
Hvad sker der!!! ;;)
Af mamut5
Wauw, flere og flere modtager.... i need it today too!

lyder da lidt crazy han ikke kunne sige noget med pakken.
Af flab
har lige snakket med fragtfirmaet fra esbjerg, de vidste ikke noget om en sending fjernsyn. nogen der har fået leveret i Aalborg som ved hvem jeg skal ringe til?
Af flydedokken
Jeg ved at furious jt har modtaget hans. Og det var til Aalborg mener jeg!
Af flab
hvad gør man hvis man ikke er hjemme til at modtage, skal man så hente det på et depot et sted i danmark?
Af vlx
Så har der lige været en fagt mand her i århus, med cigeratten hængende i mind vigen. Lidt hårdt at slåbe op til 4 sal man hvad gør man ikke.

Jeg har kun en kommentar efter at jeg pakkede den ud **** den er stor :) Men når den først hænger på vægen går det nok (Eller det skal det)

Nu venter jeg bare på at den engang får en normal temeratur for så skal der leges med hd
Af wejergang
Så har konen lige haft ringet, at nu står der en pakke med TVet og venter på mig hjemme. :) :) :)

Men det skal lige siges, at det er heldigt, at det er kommet, for der stod forkert adresse og intet tlf. nr. på fragt sedlen. Det var heldigt at fragtmanden selv bor i området, så han kunne tyde hvem det var til.

Men nu er det kommet, så jeg glæder mig til at komme hjem fra arbejde.
Af Flaric
Øv øv... jeg er først hjemme ved 4-tiden... Håber virkelig at jeg kan få det i dag.
Af uberhof
Jeg har modtaget mit i dag kl. 930
Af furious jt
Jeg modtog mit med IAT i formiddags.
Tlf. 79 13 10 44 (esbjerg)
Tlf. 36 77 55 77 (brøndby)

Krydser alt hvad jeg har for at I får jeres tv idag!!!

[edit] DÅRLIGT NYT herfra!

Har lige tjekket serie nummeret og det starter med 701, det er sku da den gamle model! !:(
Tv'et brummer ret meget, ved slet ikke hvad jeg skal stille op.
Skriv lige hvis andre har samme problem. :((
har lige skrevet til krish av og afventer svar.
Senest rettet af furious jt 12 mar 2007, 14:13, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 33