Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af larssoe
Jeg har lige fået mail fra Krish:
lars - all goods were individually packed ( x 15 ) yesterday by my guys at
the shipping depot - they ship to dk on friday nite ( tonight !!) so will
arrive at dk depot this week end and deliveries will commence from monday
onwards -
Det lyder fint nok for mig :)
Af leonm
så kom den langt om længe: 37''-eren, jubii :D
- lidt forsinket pga. transport firmaet her i DK, hvilket er en anden historie, men jeg vil anbefale at tage kontakt til dem hvis muligt, men ved ikke om jeg må publicere deres tlf.nr., siden jeg ikke kunne lokke det ud af Krish. I kassen var også hdmi kabel samt ekstra DK-strømstik som han havde lovet...

Anyway, jeg er super glad: det er bare et fedt tv - må simpelthen være væsentlig bedre end en 42'', som jeg jo også har læst et sted :p
Der var en del indstillings-opgaver før jeg blev rimelig tilfreds med billedet på de forskellige indgange inkl. tv. Bruger standard analog kabeltv fra stofanet endnu da, og billedet er klart over mine forventninger, men vil nok over på det digital spejl

... og både hdmi-hdmi 1080 (DVD-system), og hdmi-dvi 1080 (macBook pro) spiller max. Nå ja men er jo slet ikke færdig med at lege, så det er godt det er weekend nu!

Alt det bedste, L
Af hwhdk
Anyway, jeg er super glad: det er bare et fedt tv - må simpelthen være væsentlig bedre end en 42'', som jeg jo også har læst et sted

Til alle der har bestilt et 42" Der er absolut intet i vejen med dette, og stadig knivskarpe billeder efter nu 4 dage :) :) :)
Af leonm
hwhdk skrev:Til alle der har bestilt et 42" Der er absolut intet i vejen med dette, og stadig knivskarpe billeder efter nu 4 dage :) :) :)
Jeg undskylder meget den dum-smarte bemærkning jeg kom med, jeg blev overstadig: halvanden måneds venten med et bette erstatningstv får en til at opføre sig som en kalv der kommer på forårsgræs :p
Håber alle får deres lækre tv og meget snart - og tak til alle som har bidraget med hjælp...
L
Af Drunkenbrawl
er det et Dansk talende Firma der kører vores tv ud ? så man kan snakke normalt med dem hvis shit happens.

og Tillykke jer der har fået :D
Af Atlantis
Hej ejer af Sharp LC XD1E (fra England)!!

Jeg kunne godt tænke mig og høre om andres erfaringer omkring Sharp LC XD1E
Lad os endelig høre fra jer,når I har fået testet dem.
O-O
Af Larspost
Mens vi venter :(

Ville jeg gerne høre om der er nogle der kan anbefale en dvd optager, ser på en Pan DMR-EH575... kan købes for lidt over 3000kr i Tyskland

http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 3&zoneid=5

Men har også overvejet en PS3 men skal ikke spille på den...

Jeg er på TDC kabel TV og har lige købt selector og venter nu på 46" sharp (B
Af furious jt
Larspost skrev:Mens vi venter :(

Ville jeg gerne høre om der er nogle der kan anbefale en dvd optager, ser på en Pan DMR-EH575... kan købes for lidt over 3000kr i Tyskland

http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 3&zoneid=5

Men har også overvejet en PS3 men skal ikke spille på den...

Jeg er på TDC kabel TV og har lige købt selector og venter nu på 46" sharp (B
Er der dvdoptager i ps3'en siden du overvejer den istedet for panasonic'en?
Af Larspost
Hej furios jt

Det har du selvfølgelig ret i, men her var det Blu-Ray afspilleren der lokkede...

Men en noget dyrer løsning da jeg jo så stadig mangler en optager.

Så lige nu er det stadig Pan DMR-EH575 hvis ikke der er nogen der har en bedre løsning.
Af flab
Vil lige spørge jer som har fået leveret et tv fra krish. blev i kontaktet 24 timer før leveringen eller stod der bare en fragtmand lige pludselig og bankede på døren? et andet spørgsmål, skal der kviteres for tv'et når det modtages, eller kan man få ham til at stille det ind i garagen uden der er en til at modtage?
Af Larspost
Yes...

KL 8.20 stod fragt manden ved døren. Kunne lige nå at åbne den alt ser fint ud. (B

Mit lcd blev afsendt fredag

Man skal kvitt. for levering.

Fragtselskabet hedder IAT tlf. nr i Esbjerg er 79 13 10 44
Af Thor
42XD1E modtaget kl 6.55 i morges. Afsendt fredag.

Kassen var helt intakt, så jeg kvitterede for modtagelsen.

Skulle desværre på arbejde, så nu står fladskærmen bare derhjemme i kassen og venter på jeg har fyraften :D
Af wejergang
hmmmmm.....jeg har ikke modtaget noget endnu :( Og pengene er forlængst hævet fra min konto.

Er der andre der er i samme båd?
Af mamut5
Siden folk allerede er begyndt at modtage deres TV, håber jeg da også mit kommer i dag :)! nogen fra fyn som har modtaget i dag?
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 33