07 mar 2007, 23:46
Log ind med sociale netværk
08 mar 2007, 13:02
velkommen ombord xD
tjaa, stor større bedst ? og plus at 46 modellen har "lidt" bedre specs. men igen tror man skal vælge ud fra størrelsem (hvad man har plads til) med de her skærme.
tror ikke lige middelbart at man kan se den store forskel på 42 og 46. men jeg var nok på nippet til at købe 42# først da den er utrolig billig, så de sidste 4 # er en dyr fornøjelse. men jeg hoppede på den anyway
hehe
så er det bare et surroundsæt jeg skal havde og må desværre vente til jeg får job igen. kedeligt at være arbejdsløs når der er så mange fede ting at købe derude >.<
så 46# + ps3 = YES SIR! går ud fra at min geforce 7600GT (BFG) godt kan klare at smide pc til skærmen. kunne være for grineren med noget CS på 46#
tjaa, stor større bedst ? og plus at 46 modellen har "lidt" bedre specs. men igen tror man skal vælge ud fra størrelsem (hvad man har plads til) med de her skærme.
tror ikke lige middelbart at man kan se den store forskel på 42 og 46. men jeg var nok på nippet til at købe 42# først da den er utrolig billig, så de sidste 4 # er en dyr fornøjelse. men jeg hoppede på den anyway
så er det bare et surroundsæt jeg skal havde og må desværre vente til jeg får job igen. kedeligt at være arbejdsløs når der er så mange fede ting at købe derude >.<
så 46# + ps3 = YES SIR! går ud fra at min geforce 7600GT (BFG) godt kan klare at smide pc til skærmen. kunne være for grineren med noget CS på 46#
08 mar 2007, 15:52
Hvornår ville de sende alle de tv?? Hvis jeg går ind i min konto ved Krish AV, så står min bestilling som ikke sendt endnu, er det kun mig eller står det samme ved jer?
08 mar 2007, 16:49
Min er heller ikke afstendt endnu.
[edit] har lige set på netbank at krish av har hævet 17.870kr. så jeg håber da det er ensbetydende med at de har sendt tv'ene af sted.
[edit] har lige set på netbank at krish av har hævet 17.870kr. så jeg håber da det er ensbetydende med at de har sendt tv'ene af sted.
08 mar 2007, 20:20
Er der nogen af jer der har set forskelle på et 42 og 46 tommer i billede kvaliteten. Det der drille mig lidt er den højere kontrastforhold og det de omtaler med de fire bølge længder der giver forstærket farve kontrast.
Det lyder jo ligepludselig som noget man ikke kan leve uden
!
Hvad har i gjort af overvejelser inden i har bestilt det ene eller det andet?
Det lyder jo ligepludselig som noget man ikke kan leve uden
Hvad har i gjort af overvejelser inden i har bestilt det ene eller det andet?
09 mar 2007, 11:03
er også blevet trukket -17.875,22 hmm sjovt det ikke er samme pris >:< hehe
09 mar 2007, 11:14
bare underligt man ikke får besked på hvornår ens tv bliver afsendt. får ikke rigtig mails fra ham mere, men nogle af jer derude ser ud til at "styre" det mht til aftaler og div.
men ok pengene blev trukket igår så går ud fra at det også blev afsendt igår i mit tilfaælde..
d. 2 marts sagde han at jeg ville få mit tv inden 7 working days ^^ så skal han nå det er det bare iorden xD = mandag ^^
men ok pengene blev trukket igår så går ud fra at det også blev afsendt igår i mit tilfaælde..
d. 2 marts sagde han at jeg ville få mit tv inden 7 working days ^^ så skal han nå det er det bare iorden xD = mandag ^^
09 mar 2007, 12:24

http://www.valutakurser.dk/currency/Sho ... aID=233056
Drunkenbrawl skrev:er også blevet trukket -17.875,22 hmm sjovt det ikke er samme pris >:< heheValutakurser svinger jo op og ned....igår var kursen 10,93 kr.
http://www.valutakurser.dk/currency/Sho ... aID=233056
09 mar 2007, 13:04
Så har vi nok vores tv onsdag/torsdag. puha der er lang tid til
Drunkenbrawl skrev:bare underligt man ikke får besked på hvornår ens tv bliver afsendt. får ikke rigtig mails fra ham mere, men nogle af jer derude ser ud til at "styre" det mht til aftaler og div.Får heller ikke mails fra ham mere, men lars soe fik jo en mail hvori der stod at de ville sende skærmene torsdag eftermiddag, så det stoler jeg på.
Så har vi nok vores tv onsdag/torsdag. puha der er lang tid til
09 mar 2007, 17:37
ja. early next week har jeg læst et sted,, men går nok. kan vel klare 1 dag fra eller til..
tager vist max 7 dage at få leveret, så.. næste uge ER ugen
WEEEE glæder mig hehe xD skod man går hjemme fortiden. kan ikke tænke på andet, håber bare ikke min datter bliver sur, når nye kommer til kan de vist blive ret jealou, har jeg hørt hehe
tager vist max 7 dage at få leveret, så.. næste uge ER ugen
WEEEE glæder mig hehe xD skod man går hjemme fortiden. kan ikke tænke på andet, håber bare ikke min datter bliver sur, når nye kommer til kan de vist blive ret jealou, har jeg hørt hehe
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto