STATUS:
Har kun rosende ord for ham KRIS.AV...
God og ikke mindst MEGET HURTIG SERVICE!!!!.
Niveauet er meget informativt og rigtigt god personlig service over diverse mails, der generelt bliver besvaret hurtigt.. Ligger efter min mening faktisk lidt over niveau i forhold til danske E-netbutikker...
Var selv en af dem, som i første omgang bestilte hos geco.dk, da de havde kampanietilbud på sharp, men opgav bestillingen efter 1 1/2 mdr, da yderlig information fra Skandinavia Nordica kunne medføre yderlig måneder på leveringen...
Efter lang overvejelse og lytten på denne tråd, hoppede jeg også på en bestilling fra KRIS.AV..
Bestilte den en torsdag middag.. En mail kom om eftermiddagen om bekræftigelse samt at man lige skulle sende et billede af idkort og adressekort(sygesikringskort - husk venner at slette de sidste 4 cifre i jeres cprnr).. Denne mail sendte jeg hurtigt, og 1 time senere kom endnu en mail fra ham, at tvét ville blive sendt fredag, og at fragtmanden ville ringe 24 timer i forvejen når tvét kom... fint nok...
Om mandag ringede så fragtmanden allerede.. han stod og ventede udenfor... HELT KANON!!.. Pakken var pakket godt ind i sort plast og uden skrammer af nogen art.. Der var fin faktura med "dankorts"-betaling.. etc. Alt var i fineste orden.
Tvét blev sat til og alt virkede som det skulle..
- Jeg skulle lige have fat i nyt 220-volts stik... Det man somregel finder til mindre transistore - Det minder om et lille 8-tal i indstiksenden..
- HUSK venner: GEM transportkassen som tvét kom i, - den er god at have hvis noget skulle gå galt til en senere transport...
ALT I ALT.. en MEGET positiv oplevelse og adskillige sparet kroner rigere...
Må understrege at dette er ud fra mine erfaringer ved 1 køb derfra. Har handlet meget over nettet, men dette her har været så godt , at jeg må anbefalde det her....

Og - Tusind tak for hjælpen ..alle i tråden!!!!!!!!!!!!!!!