Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dr.JoneZz
ARG..!! Jeg har lige læst mig igennem hele jeres kilometer tråd.. Desværre først nu.. Går ud fra det er fra det er for sent at være med, med en 42 tommer..? :(( ::l :(
Af ttkthomsen
Tak for tilbudet gclem, det kan være jeg tager imod det :) , jeg har talt med Hifiklubben i næstved (bor i ringsted) og de har to sharp hjemme dog ikke i xd serien. Men så kan jeg da få en fornemmelse af størrelsen og design. Og hvis jeg nu syntes om kvaliteten kan jeg jo ikke blive skuffet over xd serien.

jeg håber da han har flere 42 tommer for det er da sådan et jeg går efter !
Af Mr Topshot
Selvom dette budskab formentlig drukner i denne lange tråd...

Så venner HUSK AT GEMME JERES TRANSPORTKASSE, - som tvét kom i. SÅ Har i noget at sende den i, hvis uheldet skulle være ude...

- bare et godt råd...
Af furious jt
Mr Topshot skrev:Selvom dette budskab formentlig drukner i denne lange tråd...

Så venner HUSK AT GEMME JERES TRANSPORTKASSE, - som tvét kom i. SÅ Har i noget at sende den i, hvis uheldet skulle være ude...

- bare et godt råd...
Der sker da ingen uheld og vi får da aldrig brug for at sende tv'et retur til reperation O-O .

Men tak for budskabet, havde faktisk ikke tænkt på at det kunne være en god ide :)
Af larssoe
Dr.JoneZz skrev:ARG..!! Jeg har lige læst mig igennem hele jeres kilometer tråd.. Desværre først nu.. Går ud fra det er fra det er for sent at være med, med en 42 tommer..? :(( ::l :(
Det er ikke sikkert at du kommer med i netop denne leverance, men der er ingen problemer i at bestille og efterfølgende sende Krish en mail om at det er via fp.dk.

Han får ny 42" leverance i dag så der burde ikke være nogen problemer mht. til at få leveret sådan en.
Af Mr Topshot
STATUS:
Har kun rosende ord for ham KRIS.AV...

God og ikke mindst MEGET HURTIG SERVICE!!!!.
Niveauet er meget informativt og rigtigt god personlig service over diverse mails, der generelt bliver besvaret hurtigt.. Ligger efter min mening faktisk lidt over niveau i forhold til danske E-netbutikker...

Var selv en af dem, som i første omgang bestilte hos geco.dk, da de havde kampanietilbud på sharp, men opgav bestillingen efter 1 1/2 mdr, da yderlig information fra Skandinavia Nordica kunne medføre yderlig måneder på leveringen...

Efter lang overvejelse og lytten på denne tråd, hoppede jeg også på en bestilling fra KRIS.AV..
Bestilte den en torsdag middag.. En mail kom om eftermiddagen om bekræftigelse samt at man lige skulle sende et billede af idkort og adressekort(sygesikringskort - husk venner at slette de sidste 4 cifre i jeres cprnr).. Denne mail sendte jeg hurtigt, og 1 time senere kom endnu en mail fra ham, at tvét ville blive sendt fredag, og at fragtmanden ville ringe 24 timer i forvejen når tvét kom... fint nok...
Om mandag ringede så fragtmanden allerede.. han stod og ventede udenfor... HELT KANON!!.. Pakken var pakket godt ind i sort plast og uden skrammer af nogen art.. Der var fin faktura med "dankorts"-betaling.. etc. Alt var i fineste orden.
Tvét blev sat til og alt virkede som det skulle..
- Jeg skulle lige have fat i nyt 220-volts stik... Det man somregel finder til mindre transistore - Det minder om et lille 8-tal i indstiksenden..
- HUSK venner: GEM transportkassen som tvét kom i, - den er god at have hvis noget skulle gå galt til en senere transport...

ALT I ALT.. en MEGET positiv oplevelse og adskillige sparet kroner rigere...
Må understrege at dette er ud fra mine erfaringer ved 1 køb derfra. Har handlet meget over nettet, men dette her har været så godt , at jeg må anbefalde det her....

:)
Og - Tusind tak for hjælpen ..alle i tråden!!!!!!!!!!!!!!! :D
Af ttkthomsen
Mr Topshot, hvad endte du med at køb 42 eller 46 ?
Af Thor
Quote: "thor - goods will leave tomorrow and should reach you early next week"

Går ud fra det gælder for alle 20 stk's fp.dk sharp-ordre, som de har samlet sammen derovre i London.

Hvis det holder er det jo bare kanon!
Af Larspost
For nu at være helt klar til at barnet forhåbentlig ankommer mandag (vægbeslaget er allerede sat op og selector er købt og indstillet O_O ) hvor kan man købe det 220-volts stik og hvad hedder det?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror ikke det har et navn som sådan. Det er jo bare et 220V kabel, ligesom det du sikkert har i dit anlæg, din DVD eller lign.

Hunstikket i kablet er formet som et 8-tal som det også skrives. Jeg vil tro at enhver elektronikforretning har et.
Af gclem
Larspost skrev:For nu at være helt klar til at barnet forhåbentlig ankommer mandag (vægbeslaget er allerede sat op og selector er købt og indstillet O_O ) hvor kan man købe det 220-volts stik og hvad hedder det?
Jeg klippede simpelthen den medfølgende ledning over, tæt ved det "engelske" stik, og monteret et standard dansk 220V stik.
Af Riddler
jeg har læst meget i denne tråd og overvejet at bestille et sharp 42 eller 46 tommer fra KRIS.AV ville bare lige høre hvor mange af jer har modataget jeres tv intil nu

hvormeget id er nødvendigt at sende/faxe til kris når man køber et tv bare en kopi af sygesikrings bevis ? er jo ikke så glad for at sende en kopi af mit dankort?

og hva sker der hvis man uheldigvis ikke er hjemme når fragtmanden kommer med tvet ?
Af panch
Så har du nok ikke læst grundigt nok:
jeg tog et billed af mit pas og sygesikring. det var fint ,, sendte på mail.. kunne knap se hvad der stod på det så det er godt nok. slettede også de sidste 4 cifre. og gjorde opmærksom på at jeg skal have tilsendt til en CO adresse og ikke det der stod på kortet. det var intet problem.
hi mort - will be with you within 7 working days - agent will contact you within 24 hrs of delivery -

så de kontakter dig inden ffor 24 timer når det er, og så er det vel bare om at være hjemme .. ved mindre jeg har misforstået noget hehe
Så må du kunne lave en anden aftale hvis du ikke er hjemme.

Det var lige umiddelbart hvad jeg kunne finde på de foregående sider.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 33