Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Drunkenbrawl
ttkthomsen :

Har set 42# modellen i hifiklubben, hmm, tror det var den på Åboulevarden nørrebro/frederiksberg, de anbefalede den ihvertfaldet. ville havde samsungs model dengang, den havde de så ikke, men sagde også den var grumset iforhold til de sharp modeller her,
men troede faktisk kun der var 1 hdmi port. men læst den har 2 :D det meget lækkert,
Af furious jt
Er der nogen af jer der ved hvilket hdmi kabel der følger med og evt længden på det?
skal ud og købe ny dvdafspiller i morgen og vil ikke købe et hdmi kabel med hvis det er ok, det som følger med tv'et.
Af larssoe
Jeg tror ikke at det er længere end 1,5 m...
Af Drunkenbrawl
det kan da ikke betale sig at købe en hdmi dvd afspiller når den kommer til halv pris med ps3 i denne måned =?
Af gclem
leonm skrev:lyder godt nok spændende med dem der har fået deres tv :)
Er der ikke nogen der har et godt råd til hvilket vægbeslag man sku' vælge, men eller uden svingarm? (please) :p
Har just fået et stk. 37XD1E (købt hos Krish) monteret på et Ionic Synchro (fra Geco.dk). Udover at DVT-B tuneren ser ud til at give et fremragende billede på TV'et, så virker Ionic Synchro beslaget (udtræk, turn & tilt), meen det kræver lidt kræfter at bruge de forsk. indstillinger, specielt tilt, dog nok mere betinget af vægt mm. end så meget andet.
Af gclem
ttkthomsen skrev:Er der nogen der har set sharpen i en butik her på sjælland. Mit tv er desværre/heldigvis lige stået af og det kunne være meget rart lige at se det live inden man bestiller (mest for hjemmestyrets skyld :s )

MVH
ttkthomsen
Hvis du kan komme til Birkerød så er du velkommen til at skue mit nye 37XD1E, dog pt. kun med antenne tilsluttet.
Af furious jt
Er der nogen af jer der ved hvilket fragtfirma pakken kommer med?

Det kunne være rart nok hvis de kunne give den præcise dag for modtagelse så man kan være hjemme.
Af furious jt
Drunkenbrawl skrev:det kan da ikke betale sig at købe en hdmi dvd afspiller når den kommer til halv pris med ps3 i denne måned =?
Ved ikke rigtig hvor god en ps3 er til at afspille dvd'er. Desuden er den vel ikke regionsfri, dette er meget vigtig da halvdelen af mine film er reg. 1 :)
Af Drunkenbrawl
mener nu at en ps3 er regionsfri faktisk :) har læst så meget om den at jeg snart ikke kan huske noget som helst hehe
Af furious jt
Drunkenbrawl skrev:mener nu at en ps3 er regionsfri faktisk :) har læst så meget om den at jeg snart ikke kan huske noget som helst hehe
hehe ja det kender jeg godt.
Men jeg er nu ikke sikker på at den er regionsfri mht alm dvd'er men kun blu ray. Jeg tjekker lige google. Sig endelig til hvis du/I finder ud af det før mig :)

Det kunne da være ret cool med en ps3 istedet for en alm. dvd afspiller.
Er der nogen der ved hvor god den bliver til afspilning af alm dvd'er?
Af Thor
Hmm, lidt skuffende skriver Krish AV at de først afsender alle vores tv på fredag:

"hi thor all orders inc yours for all members will be complete by this friday / 9th march"

Går ud fra han mener 'afsender' dem alle fredag. Havde regnet med han ville sende dem i starten af denne uge som han tilkendegav sidste uge overfor flere af os. :(

No big deal - men når man nu har købt lortet vil man dælme også gerne bare have det hjem og lege med :)
Af furious jt
hmm, jeg har ikke modtaget en mail fra dem..

Det sidste jeg hørte fra Krish AV var lørdag hvor de skrev at de sender tv'et på torsdag d. 8.
Af larssoe
Her er seneste mail "til os alle" fra Krish.
in fact all members goods that have not been shipped (x20 orders) i have a
big delivery from sharp tomm. so i intend to make a special shipment in
1-hit with my transport co. so all will be complete by thursday evening !
Personligt er jeg faktisk glad for at han vælger at gøre som han gør. Det betyder forhåbentlig at vi alle får helt friske produkter fra Sharp. (for dem der har spurgt til serienumre)

;)
Af Thor
Yes OK, det forklare jo forsinkelsen.
På den ene side lyder det godt = sandsynligvis højere serienumre!
På den anden side er det vel også behæftet med lidt usikkerhed, da ingen andre endnu har fået tv'er fra denne nye sending = satse på sendingen er i orden.

Men synes personligt ikke man skal bruge så meget tid på at bekymre sig om tv'et er i orden. Det er det med meget høj sandsynlighed og desuden er købet gjort. Hellere bruge tiden på at fokusere på forventningens glæde. Nu er der udsigter til at vi får noget lækkert at lege med til næste weekend igen 8)
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 33