20 jan 2025, 07:28
Hvis du alligevel vælger at købe, så vend gerne tilbage, når du har haft mulighed for at undersøge sagen selv. Et billede af pixelstrukturen på skærmen afslører det med det samme. Du behøver ikke at pakke skærmen helt ud af kassen. Bare sæt strøm til og find et eller andet sted på skærmen, hvor der lyser f.eks. hvidt eller noget farve. Et moderne mobilkamera med makro-funktion kan sagtens fange pixelstrukturen på skærme.
HejsaOle skrev: ↑18 jan 2025, 12:06 Jeg har nu for femte gang været i kontakt med Samsungs kundeservice på Whatsapp. De bekræfter igen, at modellen Samsung TQ77S90DAEXXC faktisk er et QD-OLED-panel.Det stemmer ikke overens med de mange meldinger, der er fra andre kunder.
Samsung oplyser også, at hvis man er stødt på oplysninger om, at det er et WOLED-panel, er den information forkert. TQ77S90DAEXXC bruger QD-OLED-teknologien til sin skærm.
Jeg har vedhæftet screenshot af min korrespondance med Samsungs kundeservice. Jeg har både skrevet på dansk og engelsk, fordi man ikke ved, om hvem der svarer. De tager selvfølgelig forbehold for, at deres svar er maskineoversat, når det er engelsk talende personale. Det ændrer dog ikke på, at de fastholder, at TQ77S90DAEXXC er QD-oled.
Hvis du alligevel vælger at købe, så vend gerne tilbage, når du har haft mulighed for at undersøge sagen selv. Et billede af pixelstrukturen på skærmen afslører det med det samme. Du behøver ikke at pakke skærmen helt ud af kassen. Bare sæt strøm til og find et eller andet sted på skærmen, hvor der lyser f.eks. hvidt eller noget farve. Et moderne mobilkamera med makro-funktion kan sagtens fange pixelstrukturen på skærme.