Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Slettet_8122018
Jo tak. Ja endelig og nu må jeg få købt et ordenligt mærke, bliver nok Panasonic med deres nye 2015 topmodel, har haft det mærke før uden problemer.
Har efter at have læst med her netop startet en supportsag på mit TV - igen. Blev afvist sidste år af Service Center Gruppen ( Bilka ).

Har måske 100 af de kræ i mit 55". Skal nok holde jer opdateret, og hører gerne med andres erfaringer med Bilka's servicepartner og Samsung-tordenflue problematikken :-)
Claus.

Da det er Samsung du har med at gøre - Samsung der som bekendt "skider" på kunderne, når de kan - så forvent, at du er nødt til at køre sagen gennem forbrugerstyrelsen!
Gå evt. ind på Forbrugerstyrelsens hjemmeside, og print den afgørelse ud, der allerede findes. Det kan måske lette "ekspeditionen".

M.v.h.
claustrier skrev:Har efter at have læst med her netop startet en supportsag på mit TV - igen. Blev afvist sidste år af Service Center Gruppen ( Bilka ).

Har måske 100 af de kræ i mit 55". Skal nok holde jer opdateret, og hører gerne med andres erfaringer med Bilka's servicepartner og Samsung-tordenflue problematikken :-)
Nu ved jeg ikke hvor gammel dit tv er, men hvis du stadig har garanti på det ville jeg kontakte Bilka igen og henvise til den afgørelse der forligger, også henvise til min sag som jeg vandt, så har du allerede 2 argumenter i din sag mod Bilka.

Hvis Bilka ikke vil tage afgørelserne i disse sager og erkende problemet, ville jeg starte en sag i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, for den vil informere dig om at du godt kan starte en sag imod Bilka, har du papirene fra din sidste klage kan du vedlægge disse ved oprettelsen, for så har du dokumentation for at du allerede har klaget over fejlen.

Så kontakt Bilka og klag over fejlen, og afviser de sagen igen, så lad være med at bruge mere tid på det, og start sagen hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
Senest rettet af Slettet_8122018 26 maj 2015, 17:21, rettet i alt 2 gange.