27 apr 2015, 08:14
					 #214840
						        
										
										
					
					
							Tillykke med det. Det må være rart endelig at få en afklaring og komme videre 
					
										
					  															  
                                        
										 
					 
					 
					    
                        					                        
                


claustrier skrev:Har efter at have læst med her netop startet en supportsag på mit TV - igen. Blev afvist sidste år af Service Center Gruppen ( Bilka ).Nu ved jeg ikke hvor gammel dit tv er, men hvis du stadig har garanti på det ville jeg kontakte Bilka igen og henvise til den afgørelse der forligger, også henvise til min sag som jeg vandt, så har du allerede 2 argumenter i din sag mod Bilka.
Har måske 100 af de kræ i mit 55". Skal nok holde jer opdateret, og hører gerne med andres erfaringer med Bilka's servicepartner og Samsung-tordenflue problematikken :-)

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.