08 feb 2011, 00:49
http://cgi.ebay.com/Mitsubishi-WD-82738 ... 2eaf87386e her kan man se 82tommeren sat op på vægen ser godt nok fedt ud 
purtsak skrev:så efter min mening er det det bedste tv i verdenHar du set det Mitsubishi tv i virkeligheden siden du kalder det det bedste tv i verden?
Expert Jyderup skrev:Nej, men han har læst en test hvor Pioneer vandt og det var han uenig i, så derfor må Laservue jo være klart bedst
Har du set det Mitsubishi tv i virkeligheden siden du kalder det det bedste tv i verden?
Kolvig skrev:Jeg synes ikke rigtig at kunne finde tykkelsen og vægten på den sidste nye model A91 75" - Purtsak, ved du noget om det?All dimensioner er i den PDF-fil under "Product Specs" der meget sigende hedder "Dimensions Sheet"
purtsak skrev:expert du kan jo da bare købe et hjem til mig til indkøbspris så skal jeg nok sige om det er det bedste lolEllers tak
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.