Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Expert Jyderup
purtsak skrev:så efter min mening er det det bedste tv i verden :)
Har du set det Mitsubishi tv i virkeligheden siden du kalder det det bedste tv i verden?
Af MKT
Expert Jyderup skrev:
Har du set det Mitsubishi tv i virkeligheden siden du kalder det det bedste tv i verden?
Nej, men han har læst en test hvor Pioneer vandt og det var han uenig i, så derfor må Laservue jo være klart bedst :p
Af Kolvig
Hehe, ja man kan hurtig stirre sig blind...

Men det skal lige siges at testen der er gjort mellem Pioneer's Kuro og Laservue er vist med en Laservue 2008 model. Og efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til, så skulle de nyeste 2010 modeller være væsentligt forbedret.

MEN, jeg er nu også kommet på lidt andre tanker fra igår. Da jeg har forsøgt at sætte mig ind i disse interessante TV...... Fortsat ser det ud til at der er store problemer med at holde disse TV fejlfri og der er rigtig mange tilfælde af TV fra i sommers, som allerede nu har været til rep 3-4 gange.
Det vil kunne have gået, hvis man kunne købe dem her i landet, men når man samtidig læser at Mitsubishi ikke er særlig flinke til at yde support på disse TV. Så tør jeg ganske enkelt ikke gå videre med det. Og det selvom jeg også læser at brugerne generelt synes det er et helt fantastisk billede.

Purtsak, du skal have tak for at have åbnet øjnene på mig, for andre teknologier og i en nær fremtid tror jeg sagtens denne Laservue teknologi vil kunne slå igennem. Men det kræver at Mishubishi støtter op omkring deres kunder.

Så Purtsak, jeg tør simpelthen ikke at gå videre med det og med det jeg læser af brugeranmeldelser, vil jeg også fraråde dig at købe. Men det er selvfølgelig i sidste ende dig der skal tage den beslutning...:-)
Af purtsak
selv om man hører om en masse fejl med panasonic så bliver det da stadig solgt så tag de lige roligt :)
Af Kolvig
Du kan ikke sammenligne Panasonic med Mishubishi. Da du faktisk for en uovertruffen service ved Panasonic Danmark og det er jo en sikkerhed i sig selv. Ved Mishubishi, har du kun den mulighed at sende dit TV til Mishubishi og det vil ikke blive billigt.

Men du må ikke misforstå, jeg er rigtig varm på Laservue teknologien, men geografien gør bare at jeg ikke tør at røre ved det.
Af purtsak
og der er sikkert folk der siger det modsatte med kundeservicen ved panasonic jeg har næsten lige haft et lg tv og det var satme den værste service jeg har oplevet og som jeg har skrevet prøver jeg at få kontakt til et firma i tyskland der skulle sælge det og jeg bor lige ved den tyske grænse så for mig ville det ikke være et problem :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror ikke I skal forvente at se TV baseret på bagprojektion herhjemme, uanset hvor godt et billede det så leverer. I Europa har man vænnet sig til TV i tykkelser under 10 cm og det ændrer man ikke bare lige. Det vil være uhyre svært at slå igennem med denne teknologi i DK.
Af Snurrerundtlyd
Kolvig skrev:Jeg synes ikke rigtig at kunne finde tykkelsen og vægten på den sidste nye model A91 75" - Purtsak, ved du noget om det?
All dimensioner er i den PDF-fil under "Product Specs" der meget sigende hedder "Dimensions Sheet"
http://www.mitsubishi-tv.com/product/L75A91

Dimensions Sheet: http://www.mitsubishi-tv.com/pdf/LaserV ... 91_Dim.pdf
Dybde fra bagside til front af skærm: 12,7'' = 32,6 cm
Dybde fra bagside til front af foden: 15,0'' = 38,1 cm
Af purtsak
expert du kan jo da bare købe et hjem til mig til indkøbspris så skal jeg nok sige om det er det bedste lol :D
Af purtsak
jeg vil os bare gerne have et tv til kælderen der er større en 65 og ikke koster en bondegård så om det bliver 75tommer laservue eller deres 82tommer bagprojektiontv og projektor gider jeg ikke :)
Af purtsak
kolvig kan du ikke lige smide et link hvor du har læst det for selv negativ læsning kan være god læsning :)
Af Expert Jyderup
purtsak skrev:expert du kan jo da bare købe et hjem til mig til indkøbspris så skal jeg nok sige om det er det bedste lol :D
Ellers tak :D Jeg skal ikke have et bagprojektions TV hjem :)