Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mirage62
Så har jeg også bestilt. MVH Peter
Af retardo
Hey alle jer der har købt.

Det er fragtfirmaet Dachser der levere alle ordre og de kontakter jer engang i denne uge, så i sammem kan finde en dato der passer jer for leveringen. Så er i nemlig hjemme når leveringen finder sted;)
Af Larsdk
Kan man stadigvæk nå at bestille inden imorgen kl 12:00 ?

i den der tysker test der bliver linket til skriver de der er noget ghosting i 3D :( Men mon ikke en firmware retter på det :D
Af Larsdk
kjeppesen skrev:Hmm.. Tror i det vil være muligt at få en 40" ned i pris i samme forbindelse?

Mvh.

Karsten
Du kan få en 40" her til billige penge og det er en nordisk model.

http://www.dustin.dk/pd_5010443683.aspx
Af Riis
Så fik jeg også lige smidt et i indkøbskurven.

Kanon initiativ, tak for det retardo
Af valva
retardo, retardo, retardo hvad har du dog fået mig til, nu må vi se om forholdet holder, nu da jeg også har smidt 16K til Fladskærmsshoppen. Håber vi alle kan hjælpes med opsætning mm.

God Vind til alle :)
Af retardo
Godt at høre der er noen stykker der er blevet et TV rigere, men et forhold fattigere! Så kan i trøste jer med det lækre TV istedet, og så er brokker det sig aldrig:P

Testen fra flatpanals angående C6000 modellen tyder på at vores C8705 er et klasse TV. Samtidig understreges det at der er betydelig fære reflektioner på Samsungs LED skærme end alle konkurrenterne! Det er ihvertfald MEGET vigtigt for mig.. :)
Af Thure Jensen
Så fik jeg også lige sådan en skærm lagt i kurven og venter spændt på hvornår den kommer.

:D :)
Af KRathjen
Jeg må også ytre min glæde over retardo's arbejde for en god pris.
Er meget interesseret i DLNA og især PVR funktionen. C6005 testen var positiv på DLNA siden men stadig ikke detaljeret nok synes jeg når det kommer til f.eks MKV og evt. VOB afspilning? Vil man kunne ff og rw i disse filer, hvad med chapters support eller DVD menu i VOB. Den tyske test der er skrevet om i anden tråd nævner VOB som understøttet. Hvis ja, så ryger min WD TV Live da straks på hylden (kan nemlig ikke Chapters el. DVD menuer i VOB og ISO'er)

Men nu er der jo bestilt så det er bare et spørgsmål om tid før alt bli'r testet og afklaret. Ærgeligt Rasmus ikke nåede at komme med en test af C7705/C8705 men vi er da snart en god håndfyld der vil kunne kommentere på en evt. Flatpanels gennemgang.
Af Kjøller
Fedt stykke arbejde retardo :)

Der er nu bestilt to mere her fra.

Jeg havede ellers kigge på et 46C7705 og fået en god pris hos Milo Radio, men dette tilbud er ca. samme pris jeg skulle give for det andet, med orginalt vægbeslag. Men da prisen næsten er den samme og det kan leveres nu, skulle jeg ikke bruge mange sek. for at beslutte mig.

Så er flere års søgning slut :)

Håber at det kommer på fredag, når man nu alligevel har fri fra arbejde.
Af Rod1983
Glæder mig til at læse nogle brugeranmeldelser 8)
Af udsigten
Så har jeg også købt. Glæder mig helt vildt :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17