Log ind med sociale netværk
11 maj 2010, 18:55
http://www.dustin.dk/pd_5010443683.aspx
kjeppesen skrev:Hmm.. Tror i det vil være muligt at få en 40" ned i pris i samme forbindelse?Du kan få en 40" her til billige penge og det er en nordisk model.
Mvh.
Karsten
http://www.dustin.dk/pd_5010443683.aspx
11 maj 2010, 21:09
Godt at høre der er noen stykker der er blevet et TV rigere, men et forhold fattigere! Så kan i trøste jer med det lækre TV istedet, og så er brokker det sig aldrig:P
Testen fra flatpanals angående C6000 modellen tyder på at vores C8705 er et klasse TV. Samtidig understreges det at der er betydelig fære reflektioner på Samsungs LED skærme end alle konkurrenterne! Det er ihvertfald MEGET vigtigt for mig.. :)
Testen fra flatpanals angående C6000 modellen tyder på at vores C8705 er et klasse TV. Samtidig understreges det at der er betydelig fære reflektioner på Samsungs LED skærme end alle konkurrenterne! Det er ihvertfald MEGET vigtigt for mig.. :)
11 maj 2010, 21:14
Så fik jeg også lige sådan en skærm lagt i kurven og venter spændt på hvornår den kommer.

11 maj 2010, 21:25
Jeg må også ytre min glæde over retardo's arbejde for en god pris.
Er meget interesseret i DLNA og især PVR funktionen. C6005 testen var positiv på DLNA siden men stadig ikke detaljeret nok synes jeg når det kommer til f.eks MKV og evt. VOB afspilning? Vil man kunne ff og rw i disse filer, hvad med chapters support eller DVD menu i VOB. Den tyske test der er skrevet om i anden tråd nævner VOB som understøttet. Hvis ja, så ryger min WD TV Live da straks på hylden (kan nemlig ikke Chapters el. DVD menuer i VOB og ISO'er)
Men nu er der jo bestilt så det er bare et spørgsmål om tid før alt bli'r testet og afklaret. Ærgeligt Rasmus ikke nåede at komme med en test af C7705/C8705 men vi er da snart en god håndfyld der vil kunne kommentere på en evt. Flatpanels gennemgang.
Er meget interesseret i DLNA og især PVR funktionen. C6005 testen var positiv på DLNA siden men stadig ikke detaljeret nok synes jeg når det kommer til f.eks MKV og evt. VOB afspilning? Vil man kunne ff og rw i disse filer, hvad med chapters support eller DVD menu i VOB. Den tyske test der er skrevet om i anden tråd nævner VOB som understøttet. Hvis ja, så ryger min WD TV Live da straks på hylden (kan nemlig ikke Chapters el. DVD menuer i VOB og ISO'er)
Men nu er der jo bestilt så det er bare et spørgsmål om tid før alt bli'r testet og afklaret. Ærgeligt Rasmus ikke nåede at komme med en test af C7705/C8705 men vi er da snart en god håndfyld der vil kunne kommentere på en evt. Flatpanels gennemgang.
11 maj 2010, 21:36
Fedt stykke arbejde retardo
Der er nu bestilt to mere her fra.
Jeg havede ellers kigge på et 46C7705 og fået en god pris hos Milo Radio, men dette tilbud er ca. samme pris jeg skulle give for det andet, med orginalt vægbeslag. Men da prisen næsten er den samme og det kan leveres nu, skulle jeg ikke bruge mange sek. for at beslutte mig.
Så er flere års søgning slut
Håber at det kommer på fredag, når man nu alligevel har fri fra arbejde.
Der er nu bestilt to mere her fra.
Jeg havede ellers kigge på et 46C7705 og fået en god pris hos Milo Radio, men dette tilbud er ca. samme pris jeg skulle give for det andet, med orginalt vægbeslag. Men da prisen næsten er den samme og det kan leveres nu, skulle jeg ikke bruge mange sek. for at beslutte mig.
Så er flere års søgning slut
Håber at det kommer på fredag, når man nu alligevel har fri fra arbejde.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto