Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NickChanger
Macho skrev:
NickChanger skrev:
Macho skrev:
Jeg har lige købt et 50" LG PS8000 hos Cinemagic, det koster desværre 8498 kr. HIFI Priser er galt på den, jeg glæder mig meget til at få det, det kommer allerede i morgen.
Jeg overvejede meget at købe 60" modellen, men jeg syntes at prisforskellen var for stor (ca 10k).

Jeg havde et Sony 40 kdlW2500 før, og det kunne ikke vise 4:3 når man anvendte HDMI.

Macho.
Jeg tænkte at bestille det samme sted, men for mig er pixelgarantien fra LG-Danmark vigtig. Og når det alligevel er parallelimport, så kan det fåes til 8000+/- andre steder.

Det er sku hårdt at være en nærig jyde som mig :D
Jeg er også pisse nærig, jeg har pengene til et 60" men syntes det var for dyrt, det vil jeg sikkert fortryde når jeg sidder med mit 50" og syntes det er for lille.

LG danmarks pixelgaranti betyder intet for mig, da jeg ikke anede at der var en sådan garanti.

Jeg var nu ikke klar over at Cinemagic var parallelimport, ham jeg chattede med var meget Dansk. :D

Macho
De er meget dansk Peter og Erik :), men de henter selv deres TV syd for grænsen...

Tror jeg ser tiden an i 4-5 dage endnu, flytter på søndag, så skal ikke bruge et tv før om 10 dages tid alligevel.

NickChanger
Af madsgrenaxelsen
hej angående g10. så ringer jeg til dansk it lager i morgen, og får en ny kvittering. så jeg har alle papirer påkrævet.

Mvh Mads
Af hot_fifty
Man har jo stadig sin reklamationsret

Rodding - hvor ved du fra det B551 er super??? Og det jo ikke B650/655. De er koster lidt mere end LG PS8000.

Med sin sideafstand på 3-4 m er jeg sikker på jeg ikke ser 1-2 pixelfejl :D
Af Rodding
Rodding - hvor ved du fra det B551 er super??? Og det jo ikke B650/655. De er koster lidt mere end LG PS8000.

Hørte om en der havde det, som var utroligt glad for det.
Af hot_fifty
okay mads. Lyder godt, bare smid en besked når det er

okay. for prisen er jo genial på B551
Af madsgrenaxelsen
hej. jeg har nu alle papirer til mit g10
kontakt mig venligst igen på :28725718
Mvh Mads
Af RogueAgent
Macho skrev:
RogueAgent skrev: Hvis du kan hæve dit budget med 100 kr, så kan du få en ny LG 50PS8000 hos Cinemagic.dk for 8100 kr..?
Jeg har lige købt et 50" LG PS8000 hos Cinemagic, det koster desværre 8498 kr. HIFI Priser er galt på den
Det er åbenbart Cinemagic der har justeret prisen op igen - da jeg skrev ovenstående havde jeg netop checket Cinemagics egen hjemmeside, og da stod den til 8097 kr...
Af Lars E
RogueAgent skrev:
Macho skrev:
RogueAgent skrev: Hvis du kan hæve dit budget med 100 kr, så kan du få en ny LG 50PS8000 hos Cinemagic.dk for 8100 kr..?
Jeg har lige købt et 50" LG PS8000 hos Cinemagic, det koster desværre 8498 kr. HIFI Priser er galt på den
Det er åbenbart Cinemagic der har justeret prisen op igen - da jeg skrev ovenstående havde jeg netop checket Cinemagics egen hjemmeside, og da stod den til 8097 kr...
Jep og det gør de jævnligt det nummer der med prisen.
Da den i sin tid kostede 9000kr ved dem skrev jeg til dem for og få en bedre pris, da de lå for højt i forhold til andre steder, og der ville de godt sælge den til 8500 kr.
To uger senere kostede den så 8500 officielt ved dem og jeg skrev til dem igen for og se om de ville slå lidt mere af prisen, men fik det svar af den ikke blev billigere og de kun havde meget få tilbage. Dagen efter var den sat ned til knap 8100 kr underligt :o
Af hot_fifty
har skrevet med én over beskeder her på sitet og han siger god for B551 fra Samsung. Det er også billigere.

Bliver nok det (B
Af Rodding
hot_fifty skrev:har skrevet med én over beskeder her på sitet og han siger god for B551 fra Samsung. Det er også billigere.

Bliver nok det (B
Hvem er det?
Af hot_fifty
Kim-Superman

Men skal lige høre ham af med bluray playback og dermed 24p, men googlede det og det ser ud til det virker fint