27 jan 2010, 17:20
, men de henter selv deres TV syd for grænsen...
Tror jeg ser tiden an i 4-5 dage endnu, flytter på søndag, så skal ikke bruge et tv før om 10 dages tid alligevel.
NickChanger
Macho skrev:De er meget dansk Peter og ErikNickChanger skrev:Jeg er også pisse nærig, jeg har pengene til et 60" men syntes det var for dyrt, det vil jeg sikkert fortryde når jeg sidder med mit 50" og syntes det er for lille.Macho skrev:Jeg tænkte at bestille det samme sted, men for mig er pixelgarantien fra LG-Danmark vigtig. Og når det alligevel er parallelimport, så kan det fåes til 8000+/- andre steder.
Jeg har lige købt et 50" LG PS8000 hos Cinemagic, det koster desværre 8498 kr. HIFI Priser er galt på den, jeg glæder mig meget til at få det, det kommer allerede i morgen.
Jeg overvejede meget at købe 60" modellen, men jeg syntes at prisforskellen var for stor (ca 10k).
Jeg havde et Sony 40 kdlW2500 før, og det kunne ikke vise 4:3 når man anvendte HDMI.
Macho.
Det er sku hårdt at være en nærig jyde som mig
LG danmarks pixelgaranti betyder intet for mig, da jeg ikke anede at der var en sådan garanti.
Jeg var nu ikke klar over at Cinemagic var parallelimport, ham jeg chattede med var meget Dansk.![]()
Macho
Tror jeg ser tiden an i 4-5 dage endnu, flytter på søndag, så skal ikke bruge et tv før om 10 dages tid alligevel.
NickChanger