Log ind med sociale netværk
02 mar 2007, 22:08
hmm ja mht pixelfejl.. nogle som ved noget der ?? har dog lige sendt en mail til Sharp Danmark om selvsamme spørgsmål og i det hele taget hvad de kan lave/udføre på deres værksteder her i DK.
men hvis andre ved noget omkring "mindre" defekte skærme og hvad man kan gøre for at udbedre det (england eller danmark) = (3750kr eller 0) mht transporten.
vil være dødens pølse at skulle sende dyret tilbage til sælger og så til dk igen, koster klejner jo. 155gbp oneway for mig anyway
men hvis andre ved noget omkring "mindre" defekte skærme og hvad man kan gøre for at udbedre det (england eller danmark) = (3750kr eller 0) mht transporten.
vil være dødens pølse at skulle sende dyret tilbage til sælger og så til dk igen, koster klejner jo. 155gbp oneway for mig anyway
03 mar 2007, 00:33
leonm skrev:hej, lyder som et super godt initiativ - har først set det nu, desværre!Har afbestilt min ordre på 37éren.. forleden.. Snakkede med Sharp Nordica - en torben et eller andet... han fortalte de havde ...citat" "over 600 i restordre... Sidst de fik.. fik de 18 !!!".. ja 18.. til HELE skandinavien.. Det er godt nok synd for geco.dk Havde selv ventet 1 1/2 mdr og var pt nr 8 i køen den 1.marts på ordre 1651(der da var 1 1/2 mdr gammel).. Men med udsigter til at få den først i midt april, fik mig til at afbestille... - ved ikke om du kan bruge den oplysning til noget... men jeg havde det egentlig dårligt på vejne af geco.dk.. de er en "flue på væggen" - i denne sammenhæng, hvor nordica har sovet i timen....
Venter stadig i det uvisse efter en måned på en 37'' fra geco igennem flatpanels, så...
Bor i Århus og vil være interesseret i en 37'' på palle, er jeg for sent ude eller hva?
Alt det bedste, Leon
03 mar 2007, 10:43
Hej tænker på at køber en 37" - 42" men har en bog om de skærm og jeg forstår det sådan at 42 ikke er hele det samme som de 37" 46" 52"
der har noget der hedder baggrundsbelysning m. 4 bølgelængder. som 42 ikke har. men om det har noget at siger kender jeg ikke lige til. der jeg vil helst har en 37 men kan jo se det meget mere at spare på en 42"
så håber på en kan svar mig på det.
der har noget der hedder baggrundsbelysning m. 4 bølgelængder. som 42 ikke har. men om det har noget at siger kender jeg ikke lige til. der jeg vil helst har en 37 men kan jo se det meget mere at spare på en 42"
så håber på en kan svar mig på det.
03 mar 2007, 12:08
Så har jeg lige bestilt 46"'eren.
Håber alt går som det skal. Vedlagde kopi af mit kørekort, så håber det er nok.
Bare det når at blive sendt samtidig med jer andres tv engang i næste uge
Håber alt går som det skal. Vedlagde kopi af mit kørekort, så håber det er nok.
Bare det når at blive sendt samtidig med jer andres tv engang i næste uge
03 mar 2007, 15:27
er jeg mon den eneste som er nervøs her ? ^^ damn..
syntes ikke jeg kan falde til ro før det tv er kommet og intet fejler det,, stadig intet svar fra sharp DK. har også prøvet at ringe men ingen tager den. der er bare optaget hele tiden..
er ved at få grå hår over det. håber alt går smertefrit, var jo et såkaldt impuls køb
syntes ikke jeg kan falde til ro før det tv er kommet og intet fejler det,, stadig intet svar fra sharp DK. har også prøvet at ringe men ingen tager den. der er bare optaget hele tiden..
er ved at få grå hår over det. håber alt går smertefrit, var jo et såkaldt impuls køb
03 mar 2007, 16:00
du er absolut ikke den eneste der er nervøs. 17.500kr er mange penge for mig, i hvertfald når det drejer sig om et tv. Det er første gang jeg har handlet for så stort et beløb over nettet og så endda fra en forhandler i England.. Hvad tænker jeg dog på
Tænk nu hvis det fejler noget og skal sendes tilbage
Hvad nu hvis der går ged i leverencen og alt mulig andet.
Nej jeg er ikke spor bekymret
Nej jeg er ikke spor bekymret
03 mar 2007, 16:14
Hej Drunkenbrawl
Jeg har skrevet 3 mail til Sharp DK og har stadig ikke fået svar. Derfor jeg ringede til dem. Prøv og ringe på mandag ved frokost tid.
Jeg har skrevet 3 mail til Sharp DK og har stadig ikke fået svar. Derfor jeg ringede til dem. Prøv og ringe på mandag ved frokost tid.
03 mar 2007, 16:44
Glæder mig og er vildt spændt
Mr Topshot skrev:Tak Topshot, jo det kan jeg bestemt bruge til noget. Har været meget usikker på om/hvornår skridtet skulle tages. Man håber jo til det sidste at der kommer en besked om at nu sker det, men har helt opgivet håbet, og står p.t. uden et ordentligt tv, sådan er det når man sælger ud af det gamle før man har noget nyt
Har afbestilt min ordre på 37éren.. forleden.. Snakkede med Sharp Nordica - en torben et eller andet... han fortalte de havde ...citat" "over 600 i restordre... Sidst de fik.. fik de 18 !!!".. ja 18.. til HELE skandinavien.. Det er godt nok synd for geco.dk Havde selv ventet 1 1/2 mdr og var pt nr 8 i køen den 1.marts på ordre 1651(der da var 1 1/2 mdr gammel).. Men med udsigter til at få den først i midt april, fik mig til at afbestille... - ved ikke om du kan bruge den oplysning til noget... men jeg havde det egentlig dårligt på vejne af geco.dk.. de er en "flue på væggen" - i denne sammenhæng, hvor nordica har sovet i timen....
03 mar 2007, 17:52
ok. hehe,,
ja vil prøve der.. bare rart at slå fast omkring små fejl hvad man gør. kan være jeg ikke har den helt store lyst hvis der ingen undtagelser er mht rep. i dk. så har man en grim død pixel, så skal den til england.. sandsynligheden er vel "Relativ" når nu vi bestiller sådan en mængde hjem at 1 tv imellem har fejl i display,, ?? ^^ kommer disse ofte ? syntes på bærbare pc at det tit der er sådanne nogle fejl.
ARGGHh.. hehe
det var så de feriepenge
men hva faen. bruger nok det kommende tv mere end 2 uger i syden,
håber jeg 
ja vil prøve der.. bare rart at slå fast omkring små fejl hvad man gør. kan være jeg ikke har den helt store lyst hvis der ingen undtagelser er mht rep. i dk. så har man en grim død pixel, så skal den til england.. sandsynligheden er vel "Relativ" når nu vi bestiller sådan en mængde hjem at 1 tv imellem har fejl i display,, ?? ^^ kommer disse ofte ? syntes på bærbare pc at det tit der er sådanne nogle fejl.
ARGGHh.. hehe
04 mar 2007, 17:43
Så fik jeg en mail fra Krish AV om at famliens nye barn bliver sendt på torsdag og lander mellem 3-5 dage senere. LØRDAG PLEASE 8)
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto