Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hwhdk
jeg har arbejdet med international økonomisk kriminalitet igennem mange år.
Kun hvis "sælger" gemmer sig bag en falsk eller fiktiv identitet kan bedrageriet gennemføres.
For mig at se har den aktuelle sælger i England, via oplysningerne på hans hjemmeside, ikke store muligheder for "flugt", medmindre hele setuppet er lavet for at narre dumme danskere.
Hertil kommer, at allerede en dansk køber har modtaget sin bestilling.

mvh HWH
Af larssoe
yakken skrev:
Thor skrev:Men jeg tror at man vi skal tage det som et tegn på en seriøs forhandler, når han beder om dens slags doks. Det betyder at han gerne vil være sikker på at han sender tingene det korrekte sted hen og at dit navn/adresse matcher en indlagt ordre. Tror og håber det hænger sådan sammen!
Uden at skulle slå skår i glæden eller male fanden på væggen, så er netop denne type fremgangsmåde nu altså også ret velkendt hvis man vil svindle med personoplysninger. Flere Nigeria-breve beder også om at man fremsender sådanne data via fax eller e-mail. Blot så man ikke bruger det som kvalitetsstempel ;)
Godt at se at I følger lidt med i tråden på trods af formålet...

PS: Vi kender til 3-4 danske og svenske købere hos Krish, der har handlet der uden problemer. Jeg har snakket med indehaveren personligt et par gange så telefonnummeret fejler i hvert fald heller noget. Ud fra mine egne oplevelser er de også noget hurtigere og flinkere til at svare på mails end Geco, så servicen fejler heller ikke noget.
Af Drunkenbrawl
snakkede lige med min bankrådgiver. hun sagde at hun ikke kunne sige om mit kort bliver lukket eller ej, men at hun vil ringe (hvis PBS syntes det er skummelt og tager affære, det er PBS der styrer det hele) så skal jeg blot godkende de £155.00 som jeg skal af med i fragt. bare lidt nederen at stå i netto på mandag med en vogn fuld som man ikke kan betale for lige pludseligt lol >.<

OG til opdatering : hi mort - all fine thanks with the id

will ship to the add that you have underlined :D så er mit på vej mandag også

sjovt han kalder mig Mort selvom jeg hedder Morten ? englændere. tsk tsk hehe
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
larssoe skrev: Godt at se at I følger lidt med i tråden på trods af formålet...

PS: Vi kender til 3-4 danske og svenske købere hos Krish, der har handlet der uden problemer. Jeg har snakket med indehaveren personligt et par gange så telefonnummeret fejler i hvert fald heller noget. Ud fra mine egne oplevelser er de også noget hurtigere og flinkere til at svare på mails end Geco, så servicen fejler heller ikke noget.
Hvad mener du med "på trods af formålet"? Hvad skulle vi have imod at vore brugere går sammen om at købe et TV billigt? Som vi har pointeret utallige gange var det tilbud der officielt løb her på siden ikke til økonomisk gavn for os overhovedet.

Som jeg også skrev, så var det ikke for at sætte metoderne i et dårligt lys, men I fik det bare til lyde som om at et firma der udbad sig kopier af pas/sygesikring/dankort automatisk var et flinker firma ;)
Af larssoe
sjovt han kalder mig Mort selvom jeg hedder Morten ? englændere. tsk tsk hehe
..og jeg der var helt sikker på at du hed drunkenbrawl i virkeligheden :)
Senest rettet af larssoe 02 mar 2007, 18:48, rettet i alt 1 gang.
Af flydedokken
Sådan. Fik lige skrevet det sidste med Krish og sendt et scan af mit kørekort (Dog har jeg slettet de 4 sidste cifre i mit CPR NR)
Og mit 46" bliver sendt på mandag, dog skrev han til mig at kunne gå op til 7 arbejdsdage før det kom? :o Gad videre om han mente fra idag eller mandag.. Nå men det kommer vel sidst i næste uge eller ugen efter.. Glæder mig!! :p
Af larssoe
Me den leveringstid der var på lassels skærm tør jeg ikke tro på at min bliver leveret i næste uge. Men når man først har bestilt er det svært at vente... :((
Af furious jt
flydedokken-> vedlage du kun et document med dit kørekort? trode der skulle står adresse i documentet?

Isåfald vil jeg da også bare bruge mit kørekort da det er det eneste jeg har scannet ind. Og har ikke selv en scanner :((
Af flab
hej, er meget interreseret i at være med på dette fælleskøb, men er det stadig muligt at benytte sig af tilbudet med et gratis hdmi kabel, og skal jeg bare notere fp.dk når jeg bestiller. Er der nogen som har bestilt til depot i Aalborg, eller bestiller man til hjemme adressen?

det var mange spørgsmål, håber en gider svare hurtigt.
Af furious jt
du kan sagtens stadig være med, og ja du notere bare det er via fp.dk. De fleste bestiller hjem på adressen.
Af flab
ok, så sender jeg en bestilling med det samme, skal bare lige have bestemt om det skal være 42" eller 46" skulle jeg vedligge en kopi af mit kørekort og visakort?
Af Drunkenbrawl
jeg tog et billed af mit pas og sygesikring. det var fint ,, sendte på mail.. kunne knap se hvad der stod på det så det er godt nok. slettede også de sidste 4 cifre. og gjorde opmærksom på at jeg skal have tilsendt til en CO adresse og ikke det der stod på kortet. det var intet problem.
og skriv i følgene mail at i er herfra så får i HDMI kabel (1m-1,5) med + en omformer sjovert til stikket,,

skal være noget med billed og adresse navn osv.. !!

hehe ja.. når jeg er i byen tror jeg også at jeg hedder Drunkenbrawl xD
/Cheers
Af leonm
Har sat en bestilling i gang på en 37''... så må vi se om det går igennem

Var det en ide at be Krish om at check tv'et inden afsendelse - pixelfejl lign. eller hvad tænker I? - lang vej frem og tilbage.

Mht. til vægbeslag, er der nogen der har gode forslag til hvad man skulle vælge?
(for så vidt interesseret i både med og uden svingarm, alt efter prisen)

Nå ja og en sidste ting, kør nogen igennem med noget ekstra forsikring?

Alt det bedste, Leon
Af flydedokken
Jeg sendte en kopi af mit kørekort igår, da jeg bestilte og han da skrevet til mig idag, og der nævnte han ikke noget. Så jeg går da ud fra at det var rigeligt!
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33