Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af furious jt
kunne da godt finde på at tegne den forsikring hvis nogle har gode erfaringer med dem.
Af vlx
furious jt skrev:kunne da godt finde på at tegne den forsikring hvis nogle har gode erfaringer med dem.
Det eneste problem jeg ser er hvis det er noget der er dækket af garanti så skal den til der hvor man har købt den, det er jo ikke så fedt.
Af furious jt
nej det har du ret i, men alene det at man får dækket udgifter kunne være rart.
har aldrig købt noget dyrer end en dvdfilm fra udlandet, så jo mere tryghed ifa forsikringer jo bedre
Af flydedokken
Fik og bestilt mit tv igår og har også skrevet til ham, men jeg har endnu ikke hørt noget fra dem? Er der nogen som har hørt fra dem idag?
Af Thor
Ja, jeg har hørt fra John Krish AV i dag. Han bekræftede bare at det billede af mit Visa og sygesikring jeg faxede ham i går var tilstrækkeligt mht navn/adresse id han efterspurgte.

Han har også bekræftet at der er reserveret en 42' tommer til mig og at den bliver afsendt tidligt i næste uge. Han skal sikkert pakke en masse i weekenden :)
Af Drunkenbrawl
ser da godt ud den forsikring der..
dækker de også transport til england ? :D

hmmm.. jeg har en CO adresse, så mit sygesikring er i min gamle adresse,, håber ikke der kan blive trouble omkring det, må jeg vel bare tilføje.. ville hade hvis mit tv blev leveret forkert lol >.<
Af hwhdk
jeg har telefonsik kontaktet USG Danmark (henrik), der oplyser, at selskabet ikke vil betale transportomkostnnger, hvis varen skal repareres i England.
Men ellers intet i vejen for at tegne forsikringen.

mvh. HWH

kan nogen oplyse om der medfølger antennekabel( til kabelTV)
Af larssoe
hwhdk skrev:kan nogen oplyse om der medfølger antennekabel( til kabelTV)
Det tror jeg ikke at du skal regne med.
Af furious jt
Har lige læst om hdmi 1.3 her på forsiden

Nu er vi jo alle i fuld gang med at købe disse nye sharp skærme, men der går vel ikke lang tid før der kommer nye lcd skærme med hdmi 1.3 som understøtter flere farve, mere båndbredde osv osv.
Er jeg den eneste der tvivler på om det er et godt tidspunkt at smide penge efter et nyt tv pt.?
Af Thor
Nej du er ikke den eneste. Tror de fleste er i tvivl om dette hvis du spørger direkte. Men er man ikke altid det når vi taler højteknologiske apparater? Det ville vi også være hvis vi bestilte for 3 mdr siden - eller hvis vi venter 3 mdr.
For uanset hvad der ligger lige for i støbeskeen som man gerne vil vente på, så ligger der ligeså meget i støbeskeen bagefter igen. Vil du så vente yderligere?

Elelr du kan sige nu. Jeg tager hvad jeg kan få og så kan jeg begynde at nyde det allerede nu. Og til fornuftige penge. Når apparater med HDMI 1.3 kommer på gaden, så skal du aflevere din halve arm for at få fingrene i sådan en. (Eller vente til den bliver billigere - men så ligger der endnu mere nyt i støbeskeen igen).

HDMI 1.3 vil i øvrigt være kompatibelt med HDMI 1.0 og 1.1, men du kan selvfølgelig bare ikke drage nytte af de udvidede specs på 1.3
Af furious jt
Kan sagtens følge dig. Man kan jo blive ved og ved med at vente, men de nye samsung skærme som kommer snart har jo hdmi 1.3. så egentlig er ventetiden jo ikke lang og de skærme blive jo ikke så dyre igen.
Af Thor
furious jt skrev:Kan sagtens følge dig. Man kan jo blive ved og ved med at vente, men de nye samsung skærme som kommer snart har jo hdmi 1.3. så egentlig er ventetiden jo ikke lang og de skærme blive jo ikke så dyre igen.
Okay, kender du priserne? Hvad er f.eks ca prisen på en 42' i M8 modellen?

Ellers kan man i den her sammenhæng for sammenligningens skyld sige, at Samsung jo generelt er kendt for brilliant design, men kun "OK" billedkvalitet. Hos Sharp har det nok været lige omvendt. Men nu har sidstnævnte også fået et flot design til at følge med deres overlegne LCD billedkvalitet. Så her er du tæt på at få alt det bedste samlet i et produkt (selvfølgelig bortset fra fremtidens lækre specs :s )
Af larssoe
Er alle klar over den mulige problematik med banken når fragten trækkes separat?

Her er svaret fra min bank:
Beskeden fra banken/pbs er, at man ikke umiddelbart spærre kortet man vil fra PBS kontakte banken om trækket er OK og
jeg har så noteret under dit eng., at det er OK med det pågældende træk - hvor meget er det ca. der bliver trukket?
Dvs. at det er en god ide at fortælle sin bank at der kommer et ikke godkendt træk og hvor meget at det ca. er på.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Thor skrev:Men jeg tror at man vi skal tage det som et tegn på en seriøs forhandler, når han beder om dens slags doks. Det betyder at han gerne vil være sikker på at han sender tingene det korrekte sted hen og at dit navn/adresse matcher en indlagt ordre. Tror og håber det hænger sådan sammen!
Uden at skulle slå skår i glæden eller male fanden på væggen, så er netop denne type fremgangsmåde nu altså også ret velkendt hvis man vil svindle med personoplysninger. Flere Nigeria-breve beder også om at man fremsender sådanne data via fax eller e-mail. Blot så man ikke bruger det som kvalitetsstempel ;)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 33