Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Drunkenbrawl
han må da være meget tilfreds med sit salg.. bare han ikke tror at det er nogle flyers han har sendt ud der har gjort udfaldet xD hehe,

ahh glæder mig til jeg kan købe ps3 også <3 Blueray og 1080P :)
Af furious jt
Jeg regner med at bestille 1stk 46" i løbe af weekenden og det lbiver til min hjemme adresse.

Stor tak til Lasse og især Lars for dit store arbejde med dette projekt!
Af larssoe
furious jt skrev:Jeg regner med at bestille 1stk 46" i løbe af weekenden og det lbiver til min hjemme adresse.

Stor tak til Lasse og især Lars for dit store arbejde med dette projekt!
Selvtak - det har været hyggeligt :) Det koster bare lidt aftenarbejde herhjemme ved computeren. DOH! Jeg burde ikke sidde her og skrive...

Jeg synes at du skulle skrive til ham at du nok/måske bestiller et i løbet af weekenden. Det er jo ikke bindende og så kan du nok komme med i puljen han sender ud på mandag - hvor det er store pakkedag.

Bare et forslag. Det kan jo ikke skade.
Af furious jt
Det tror jeg fasktisk lige at jeg gør. takker
Af leonm
hej, lyder som et super godt initiativ - har først set det nu, desværre!
Venter stadig i det uvisse efter en måned på en 37'' fra geco igennem flatpanels, så...
Bor i Århus og vil være interesseret i en 37'' på palle, er jeg for sent ude eller hva?
Alt det bedste, Leon
Af larssoe
leonm skrev:hej, lyder som et super godt initiativ - har først set det nu, desværre!
Venter stadig i det uvisse efter en måned på en 37'' fra geco igennem flatpanels, så...
Bor i Århus og vil være interesseret i en 37'' på palle, er jeg for sent ude eller hva?
Alt det bedste, Leon
Der ingen problemer i at bestille hos Krish i morgen. Det eneste skulle være at han var løbet tør for 42". Mht. til at bestille sammen med andre kan du spørge de andre fra Århus. Du finder dem i tråden. Dem der har bestilt i dag har dog alle (så vidt jeg ved) bestilt til deres hjemmeadresse.

Du kan også sagtens vente og bestille i næste uge. Det eneste du kan risikerer er ikke at få det HDMI kabel der lovet (hvis han har lager af skærme). Men nævn dog at du er herfra under alle omstændigheder hvis du bestiller hos Krish.

Endnu en gang: Vi bestiller separat og får ikke nogen væsentlig rabat da avancen i forvejen er meget lav. Jeg havde regnet med at vi kunne spare noget på fragten da forhandleren selv lagde op til dette i starten.

Det giver dog lidt tryghed at være mange der bestiller. Skulle der gå noget galt har vi lidt mere pondus over for forhandleren.

Held og lykke med bestillingen.
Af rem79
Er det korrekt (som skrevet tidligere) at prissen for levering på ens adresse er:

£115.00 for 42"
£145.00 for 46" ?

Ons 28. feb 2007, 11:43:
the transport we can calculate based on x10 individual addreses and will be £115.00 for 42" and £145.00 for 46" however if you can take delivery to x1 depot / x1 delivery point this will be a lot less and based on the qty / mix 42" 46" i can recalculate the transport for you based on your final order quantity -
Synes ikke det hænger sammen med:

Tors 01. mar 2007, 14:01:
-individual sets / pallet to be delivered to individual home address - £135.00
-multiple sets / pallet to be delivered to copenhagen collection depot - £95.00
:s
Af gclem
Drunkenbrawl skrev:hvad betyder :

CC statement receipt address ?? under ordren ville bare lige checke op.
CC=Credit Card. Det der spørges efter er den adresse som dit kontoudskrift (statement) sendes til (receipt address - formodentlig din hjemmeadresse). Som regel checkes denne adresseangivelse op mod hvad kredit kort selskabet har registreret når der foretages en "charge" (træk) på dit kort.
Af larssoe
rem79 skrev:Er det korrekt (som skrevet tidligere) at prissen for levering på ens adresse er:

£115.00 for 42"
£145.00 for 46" ?

Ons 28. feb 2007, 11:43:
the transport we can calculate based on x10 individual addreses and will be £115.00 for 42" and £145.00 for 46" however if you can take delivery to x1 depot / x1 delivery point this will be a lot less and based on the qty / mix 42" 46" i can recalculate the transport for you based on your final order quantity -
Synes ikke det hænger sammen med:

Tors 01. mar 2007, 14:01:
-individual sets / pallet to be delivered to individual home address - £135.00
-multiple sets / pallet to be delivered to copenhagen collection depot - £95.00
:s
Jeg skrev det samme til Krish i går. Han beklagede at han ikke havde fået forsikring+noget sikkerhedsindpakning med første gang.

Det er lidt noget rod. Er der nogen der ved hvor i landet at lassel bor? Jeg mener at han gav 140£... Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i landet han bor før jeg sender en mail til Krish.
Af hwhdk
er der nogen der ved om der følger et antennekabel (til kabelTV) med i pakken?

mvh HWH
Af Thor
Mht transportomkostninger, så bliver mit 42 tommer leveret til hjemmeadressen og det oplyser John fra Krish AV at det koster 155£. Altså en del mere en de 115£ han startede med for 42', men det må vi jo stole på er pga de forsikrings- og indpakningsomkostninger han havde glemt, da han først opgav priserne.

Mht dokumentation for navn og adresse, som nogle har spurgt til, så kan jeg oplyse at jeg bare sendte ham en fax med et billede af mit Visa korts forside og mit sygesikringsbevis, hvorpå både navn og adresse er angivet (stregede dog cprnr over for en sikkerheds skyld?!). Har ikke hørt videre fra ham siden, så går ud fra det er tilstrækkeligt mht dokumentation.

Men jeg tror at man vi skal tage det som et tegn på en seriøs forhandler, når han beder om dens slags doks. Det betyder at han gerne vil være sikker på at han sender tingene det korrekte sted hen og at dit navn/adresse matcher en indlagt ordre. Tror og håber det hænger sådan sammen!
Af larssoe
Jeg har skrevet til Krish vedr. fragten, men har ikke fået noget svar endnu. Måske har han travlt med at pakke... :)

Er der nogen der har fået oplyst fragten på et 46"?
Af Drunkenbrawl
hmm kan i poste priserne på diverse forsikringer han evt sælger ? vil gerne ha en 3 eller 5 års forsikring på nemlig. better safe than sorry med så dyrt stads her.

har også skrevet email igår ved 5 tiden og venter feedback omkring min keglede bestilling med det CC statement halløj hehe. tror kun jeg fik skrevet halvdelen af min adr før jeg ramte enter og vupti >.< men brugerprofilen er der jo også adr på osv.

så håber han skriver tilbage at alt er ok ^^

The order has been sent to the store owner JA
An invoice for payment has been issued Nej
The order has been dispatched Nej
Payment has been received Ja

hmm de alle går vel igennem idag ?
Af vlx
Jeg er begyndt så småt at se på noget forsikring til dyret, og er faldet over det her
http://www.usgdanmark.dk/

Her kan man få en 4 årig forsikring for 1200 kr. der dækker følgende:

Udgifter til reparationer
Reservedele og arbejdsløn
Funktionsfejl
Slitageskader
Hændelig uheld
Selvforskyldte skader
Hvis du taber udstyret
Hvis du støder udstyret
Hvis du spilder væske
Overspænding
Lyn, brand og vandskade
Dækker overalt i Danmark

Det er som de skriver kun 300 kr. om året, er der nogle der har erfaring med den slags? Nu især hvor den evt. skal til england hvis den går i stykker kan de jo være ret godt.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 33