leonm skrev:hej, lyder som et super godt initiativ - har først set det nu, desværre!
Venter stadig i det uvisse efter en måned på en 37'' fra geco igennem flatpanels, så...
Bor i Århus og vil være interesseret i en 37'' på palle, er jeg for sent ude eller hva?
Alt det bedste, Leon
Der ingen problemer i at bestille hos Krish i morgen. Det eneste skulle være at han var løbet tør for 42". Mht. til at bestille sammen med andre kan du spørge de andre fra Århus. Du finder dem i tråden. Dem der har bestilt i dag har dog alle (så vidt jeg ved) bestilt til deres hjemmeadresse.
Du kan også sagtens vente og bestille i næste uge. Det eneste du kan risikerer er ikke at få det HDMI kabel der lovet (hvis han har lager af skærme). Men nævn dog at du er herfra under alle omstændigheder hvis du bestiller hos Krish.
Endnu en gang: Vi bestiller separat og får ikke nogen væsentlig rabat da avancen i forvejen er meget lav. Jeg havde regnet med at vi kunne spare noget på fragten da forhandleren selv lagde op til dette i starten.
Det giver dog lidt tryghed at være mange der bestiller. Skulle der gå noget galt har vi lidt mere pondus over for forhandleren.
Held og lykke med bestillingen.