Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hwhdk
har lige ført en længere korrespondance med krishav, der 10 minutter efter min endelige bestilling, oplyser at et 42" Sharp bliver afsendt i morgen, direkte til min adresse og med diverse kabler.

En øjensynlig imponerende hurtig behandling !

mvh HWH
Af larssoe
Jeg har lige fået en mail fra Krish som nu åbenbart er blevet gjort opmærksom på nogle problemer hvis vi benytter depoterne.

Selv er jeg mest til at få leveret direkte - ligesom jeg ved en del af jer andre er.

Det betyder desværre en del spildt arbejde for mit vedkommende, men det må jeg jo leve med :((

Her er mailen:
hi lars - my shipping co have mentioned to me that x4 guys coming at once may present a logistical problem for them -

also another problem is that if x2 guys turn up one time and x2 guys turn up the next day this will cause security problems for the shipping agents and cause more paperwork / confusion -

better i think to commence all individual home deliveries ? - please confirm if you agree if this would be wiser
Af flydedokken
Okay. Jamen så er jeg sikker. Jeg bestiller ihvertfald hjem til nu!
Af furious jt
Bestiller også hjem til.
Jeg har sendt en mail til Krish, men ikke fået svar endnu.

Jeg vil høre om hvad for noget dokumentation man skal sende pr. mail efter man har købt?

Jeg har kun et indscannet dokument af mit kørekort men der er jo ikke adresse på..
Af Mini007
furious jt skrev:Bestiller også hjem til.

Jeg vil høre om hvad for noget dokumentation man skal sende pr. mail efter man har købt?

Jeg har kun et indscannet dokument af mit kørekort men der er jo ikke adresse på..
Perfekt skulle til at spørge ham om det samme. Kan du ikke kaste et praj når du får besked ?
Af Drunkenbrawl
hvad betyder :

CC statement receipt address ?? under ordren ville bare lige checke op.
Af larssoe
Jeg skrev bare min adresse :)
Af furious jt
Mini007 skrev:
furious jt skrev:Bestiller også hjem til.

Perfekt skulle til at spørge ham om det samme. Kan du ikke kaste et praj når du får besked ?
Ska jeg nok, men skrev fra min jobmail som jeg først kan tjekke imorgen tidlig kl 7.
Af Drunkenbrawl
hmm fik ikke skrevet min "CC statement receipt address " ordentligt. fik lavet en Tyrk fejl der ramte Return knappen og haps (var ikke engang min hensigt at bestille nu troede man skulle Confirme) = Tak for din ordre.... men har skrevet mail om det med det samme omkring det. og også at jeg er fra dette forum og hvilke ID jeg skal afsende. kan vel bare tage et par billeder af mit pas og afsende på mail..
men det bliver en Pige af en tungere kalibel xD hun skal hedde betty og størrelsen er 46# håber hun vokser hehe :D

men fik aldrig skrevet det "Start Date" fis med min dankort. men gik igennem alligvel.. :) så håber alt går vel
Af larssoe
Hej alle.

Det bliver spændende at se hvor mange der har bestilt i morgen.

Jeg får en liste over hvor mange (ikke hvem) af Krish i morgen eftermiddag. Forhåbentlig står vi nu pænt stærkt over for forhandleren i tilfælde af eventuelle problemer med skærmene.

Jeg har foresten slettet alle mails med adresser - nu vi ikke fik brug for dem alligevel.

Har alle nu bestilt med levering til deres hjemmeadresse? Det virkede sådan på Krish her til aften
Af rem79
Jeg har netop bestilt 42" til min hjemadresse.

Tak til Lassel og Lassoe
Af rem79
Hmm. Har I tænkt på at vi er ved at bruge en kvart million på en smule fernsyn. ;;)
Af larssoe
Vi kunne have holdt en god fest :D
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 33