Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wejergang
Så har jeg også bestilt et 42" (B

Så noter ODS herfra.

(Jeg kom vist til at oprette en ny tråd - sorry).
Af larssoe
Så kom afklaringen på fragten, men det var ikke helt så positiv som håbet.

Vi sparer 40£ på at hente på depot. Altså DKK 440. For mit eget vedkommende skal jeg lige overveje det - da jeg har ret langt til nærmeste depot.

Hvis man bor i sammen by som depotet eller tæt på - kan der selvfølgelig ikke være så meget at rafle om.

Her er første mail:

COPENHAGEN

-individual sets / pallet to be delivered to individual home address - £135.00
-multiple sets / pallet to be delivered to copenhagen collection depot - £95.00

ARHUS / ALBORG / ODENSE

-indivual sets - £155.00
-multiple sets - £110.00

Her er anden mail:

lars - this is the price per individual piece / unit and yes there is a
saving of £40.00 / per piece on collection

so for example 4 pcs to COPENHAGEN - £95.00 x 4 = gbp / £380.00 - the
individual charge therefore will be £95.00 and be added to each individual
order unless they SPECIFY by e-mail they prefer to be delivered to their
home then charge (CPH-1) will be individually / £135.00

if you can persuade the individual to collect from depot this will save a
lot of time from my side ( hence that is why it is cheaper)

if x4 go to a depot each individual set will be marked with the person ´s
name / address
Af furious jt
så må jeg også lige overveje om ikke bare jeg skal få fragtet skidtet hjem til min egen adresse... Gider næsten ikke til at fragte tv'et fra et depot og hjem for at spare 400kr.. :s
Af Mini007
Vi er nu 3 fra odense, men kan vi stadig få fragten til 110£ eller kan det kun lade sig gøre hvis man er 4 ? Forstår ikke helt mailen...
Af larssoe
furious jt skrev:så må jeg også lige overveje om ikke bare jeg skal få fragtet skidtet hjem til min egen adresse... Gider næsten ikke til at fragte tv'et fra et depot og hjem for at spare 400kr.. :s
Husk på at man skal være hjemme :-)

Jeg har lige fået pakke fra Tyskland, hvor jeg efter 2 mislykkedes forsøg på aflevering (jeg var hjemme den første gang!!) endte med at måtte hente det fra deres centrallager. Det tog så bare en uge eksta at få det leveret...
Senest rettet af larssoe 01 mar 2007, 14:27, rettet i alt 1 gang.
Af larssoe
Mini007 skrev:Vi er nu 3 fra odense, men kan vi stadig få fragten til 110£ eller kan det kun lade sig gøre hvis man er 4 ? Forstår ikke helt mailen...
Den får jeg lige et svar på... og så må jeg hellere holde fri - æh.. komme i gang med at arbejde...
Af furious jt
ja det er selvfølgelig rigtig :)

Men hvis man nu kan være sikker på at få det den dag man har aftalt det skulle komme, så må jeg bare tage en feriedag den dag.

Har du fået svar på hvornår du skulle have dit tv?
Af Drunkenbrawl
en anden ting. mht Garanti. der er kun 1 år ? kan man lave den større ?` eller hvorledes. herhjemme i kære DK kan man jo købe total forsikringer 5års.. hvordan ligger landet med det ? kun 1 år eller ?
Af larssoe
Jeg har endnu ikke bestemt mig for hvordan det skal leveres.

440,- er jo også penge og det kan være at man får det én dag før (hvilket bare ville svare til jeg bestilte i dag i stedet for i morgen :) )
Af larssoe
Drunkenbrawl skrev:en anden ting. mht Garanti. der er kun 1 år ? kan man lave den større ?` eller hvorledes. herhjemme i kære DK kan man jo købe total forsikringer 5års.. hvordan ligger landet med det ? kun 1 år eller ?
Prøv at sende dem en mail. Vi andre lytter gerne med ;)
Af Drunkenbrawl
hehe tjaa. mit engelske er desværre ikke det bedste >.< så ved ikke om jeg er manden for det. xD

OG lige en extra ting. :
for at slå pris fast på 46#
sharp 46# pris ialt :
TV - 16151.72KR
Fragt - Hjem: 1493.53KR // 1051KR :Depot

Ialt : Hjem : 17645,25 // 17202,72 Depot

eller kom der noget Tax oven i ?
Senest rettet af Drunkenbrawl 01 mar 2007, 15:02, rettet i alt 1 gang.
Af larssoe
Her er svaret vedr. Odense - det lyder jo fint. Håber at i vælger depotet - det har efterhånden kostet mig meget arbejde og jeg er ikke engang sikker på at jeg vil benytte det selv :)
ars - x3 pcs on a pallet ( depot collection) is okay at £110.00 for
odense -

also for your own shipment please decide and let me know - home / depot

very best
Mht. de andre spørgsmål som der er i øjeblikket må vi lige vente til lidt senere i dag. Er der ikke en der lige kan smide de samlede priser ind i tråden (med de nye fragrater).

PS: Lige meget om i bestiller til depot så husk at skriv at I bestiller via fp.dk så I kan få HDMI kablet med i pakken. og så lige en sidste ting.. jeg vil gerne være med til at hjælpe hvis nogen får problemer med leveringerne, men jeg er ikke ansvarlig. Ok?
Senest rettet af larssoe 01 mar 2007, 14:59, rettet i alt 1 gang.
Af Thor
Yes rigtig godt stykke arbejde, larssoe.

Jeg har netop bestilt en 42' hos Krish AV og efterfølgende sendt både dig og Krish AV en mail om min bestilling med angivelse af ønsket depot Horsens. Alternativt Århus, hvor der allerede er et par stykker der gerne vil have leveret.

Har kigget på Samsung LCD og Plasma samt Toshiba, Sharp og Pioneer m.fl i flere måneder nu. Efter at have studeret Sharp og læst anmeldelser, virker det som om XD1E er det ypperste indenfor LCD på markedet netop nu. Og denne lange gode tråd gjorde udfaldet.

Nu krydser jeg bare alt hvad jeg har at krydse, for at hele denne bestillingsprcedure ender ud i en god oplevelse med et Sharp hængende på væggen om 1½ uges tid . O_O
Af parasound
ER lige stået op efter at havde været på arbejde hele natten og set at der er sket noget herinden især Larssoe har gjort et kæmpe stykke arbejde og mange tak for det Larssoe og kan se at jeg kun vil spare vel 440kr,- ved at hente det selv i CPH så jeg bestiller nok selv hjem til mig selv (er jo hjemme om dagen) men har været inden og skulle bestille men kunne ikke se hvad fragten er er inden og bestille på 46" til 1460pund (16148kr.-) men kan ikke se noget med fragten
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 33