28 feb 2007, 22:57
hvornår er der "deadline"? og er prisen stadig 17.700kr for 46" incl fragt?=
Dear John.
Thank you very much for the depot map.
Currently we have 12 confirmed orders for you. (Expecting more today)
4 pcs. Copenhagen depot (CPH-1) 2x42" and 2x46"
3 pcs. Århus depot (ARH-12) 2x46" and 1x 42"
4 pcs. Ålborg depot (AAB-16) 2x42" and 2x46"
1 pcs. Odense depot (ODS-4) 1x 42" (Expecting a couple more - otherwise the guy will have it send to his home adress).
Could you please send me some info about the freight cost when sending one palet with 2x42 and 2x46"?
How do we do it with the order/orders?
Could we do it like this?:
- People order and pay individual - but write a note to the order on the website ("fp.dk" + depot number). I hope to be able to give you the complete list with names and adresses later today - for crosschecking the incomming orders. I know this is not one big order - but I hope you will throw in the HDMI cable anyway.
Best regards
Lars Søe
Denmark
larssoe skrev:Vi kan kalde depoterne følgende når der skal refereres til dem:Det lyder godt! super godt stykke arbejde du laver!
København -> CPH-1
Odense -> ODS-4
Århus -> ARH-12
Ålborg -> AAB-16
Jeg skriver igen når jeg får fået svar fra Krish vedr. fragtrater.
panch skrev:Er det ikke forresten disse sharp modeller, hvor man skal ind at vælge danske undertekster hver gang man tænder TV'et? Lassel, har du, eller gider du checke om det stadig forholder sig sådan?Jeg snakkede med en forhandler tidlig som ment at der ville blive sendt en firmware opdatering ud på dvb-t nettet, som skulle løse problemet her i fremtiden. Jeg viste ikke at man kunne det men jeg vil næsten tror at den engelske og danske model er helt ens kun med powerkabeler og manual til forsekel
panch skrev: Det med fjernbetjeningen kan da ikke være fordi det kommer fra England vel?Fjernbetjeningen får lidt kritik der ude så det er jo nok bare sådan den er, man kan forhåbentlig finde en bedre programerbar. Det ville være rart med en der kunne styre det hele selv om jeg indtil vidre ikke har fundet nogle der kunne styre en xbox og min pioneer forstærker.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.