Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af furious jt
hvornår er der "deadline"? og er prisen stadig 17.700kr for 46" incl fragt?=
Af larssoe
Jeg ved ikke helt hvordan vi skal skære en deadline. Krish ville selvfølgelig gerne have ordrene hurtig, men det kan vi jo selv bestemme. Det er jo faktisk kun et HDMI kabel han giver i rabat.

Mht. prisen så er det prisen hvis du får det leveret til døren. Hvis vi får leveret i depot (4 stk på en palle) bliver prisen lavere. Et bud kunne være halv pris(?) på fragten. Hvis det viser sig at blive meget dyrere end det - kan vi jo bare bestille enkeltvis og evt. notere (FP.DK) på ordren (hvis man kan) og så håbe at han smider et HDMI kabel i pakken.

Jeg håber at min gruppe kan få bestilt i morgen, mest af alt fordi han er ved at løbe tør for 42"eren.

Jeg vil prøve at skrive til ham for at for en ca. pris på fragten og aftale hvordan vi gør mht. bestillingen. Kan vi f.eks. angive et depot på ordren (f.eks. CPH-1) hvorefter han pakker disse sammen? Det kunne være en mulighed.

Eller er der andre som har ideer til den praktisk udførelse?
Af furious jt
ja det er jo ikke så meget rabat, men det jo også billigt i forvejen.

En god ide at få lavet depoter. Så må vil ige snakke sammen i de respektive grupper.

Jeg er stadig med i aalborg gruppen. Hvor mange af jer ( aalborg ) skal have 46" ?
Af Munch
Denne tråd er da sindsygt spændende at følge :p
Men lassel vi mangler lige en oplysning. Er tekst-tv på engelsk, dvs at det mangler æøå? Det har også betydning ved selvvalgt undertekstning af udsendelser
;)
Af lassel
Ingen problemer med danske tegn i ttv

Lige nu er eneste anke at fjernbetjeningen skal sigtes ret præcist. Jeg sidder kun 2 meter fra og der er det altså ikke nok at sigte på tv'et. Man skal ned og sigte efter nederste højre hjørne. Den virker heller ikke for godt i større vinkler end de max. 30° der er opgivet i manualen.
- men alt det er vel meget normalt, hvis ikke man lige har B&O?
Af flydedokken
Hej larssoe.
Det er 46" jeg gerne vil købe, så du kan få opdateret din liste :)
´Lyder godt du også er med på et 46" furious jt. Nu er vi ihvertfald 3 fra aalborg. Så vi mangler bare 1 mere så vi kan bestille
Af larssoe
Så er der en ny liste klar:

1 København
Rem79(42"), parasound(46/52"?), drunkenbrawl(46"), larssoe (42")

2 Køge
3 Nykøbing Falster
4 Odense
Mini007 (42")
5 Svendborg
6 Tønder
7 Esbjerg
8 Kolding
9 Horsens
10 Ringkøbing
11 Silkeborg
12 Århus
Vlx (46”), cje87 (42”) evt andet depot, Altea (46”)
13 Randers
14 Viborg
15 Holstebro
16 Ålborg
Flydedokken (46”), henrikib(42") , uberhof (42”), furious jt (46”)
17 Thisted
18 Hanstholm
19 Hjørring

Så der er efterhånden ved at være 3 depoter klar. Mini007 efterlyser bestillinger til Odense depoter, der var vist 2-3 stykker på den oprindelige liste. Eller bestiller han bare selv.
Af larssoe
Vi kan kalde depoterne følgende når der skal refereres til dem:

København -> CPH-1
Odense -> ODS-4
Århus -> ARH-12
Ålborg -> AAB-16

Jeg skriver igen når jeg får fået svar fra Krish vedr. fragtrater.
Af larssoe
Her er min mail til Krish. Det ville være en god ide hvis i ville skrive jeres navn+adresse (evt. bare by) til mig så vi kunne sende en samlet liste ved siden af at vi afgiver ordrene på hjemmesiden.
Dear John.

Thank you very much for the depot map.

Currently we have 12 confirmed orders for you. (Expecting more today)

4 pcs. Copenhagen depot (CPH-1) 2x42" and 2x46"
3 pcs. Århus depot (ARH-12) 2x46" and 1x 42"
4 pcs. Ålborg depot (AAB-16) 2x42" and 2x46"
1 pcs. Odense depot (ODS-4) 1x 42" (Expecting a couple more - otherwise the guy will have it send to his home adress).

Could you please send me some info about the freight cost when sending one palet with 2x42 and 2x46"?

How do we do it with the order/orders?

Could we do it like this?:

- People order and pay individual - but write a note to the order on the website ("fp.dk" + depot number). I hope to be able to give you the complete list with names and adresses later today - for crosschecking the incomming orders. I know this is not one big order - but I hope you will throw in the HDMI cable anyway.

Best regards

Lars Søe
Denmark
Af furious jt
larssoe skrev:Vi kan kalde depoterne følgende når der skal refereres til dem:

København -> CPH-1
Odense -> ODS-4
Århus -> ARH-12
Ålborg -> AAB-16

Jeg skriver igen når jeg får fået svar fra Krish vedr. fragtrater.
Det lyder godt! super godt stykke arbejde du laver!
Af larssoe
Det var bare for at kunne sammenholde ordrene på hjemmesiden med den liste vi sender. Navn burde vel egentlig også være godt nok, men det andet virker måske lidt mere seriøst. Vi kan jo også bare nøjes med at skrive navn+by.
Af panch
Er det ikke forresten disse sharp modeller, hvor man skal ind at vælge danske undertekster hver gang man tænder TV'et? Lassel, har du, eller gider du checke om det stadig forholder sig sådan?

Det med fjernbetjeningen kan da ikke være fordi det kommer fra England vel?
Ja, prisforskellen mellem 37 og 42" er næsten forsvindende lille, så jeg ville normalt ikke have noget problem i at vælge det store. Men kæresten siger at det bliver for stort...hmm

Mvh
Carsten
Af furious jt
hej Carsten.

Mener at lasse har skrevet et sted i tråden at text tv fungere som det skal.

Hvad er det der er galt med fjernbetjeningen?

Du skal da ha' 42" nui hvor de næsten koster det samme. Har samme "problem" med min kæreste, men så må man sku "slå i bordet" hehe. Jeg skal sku have 46" no matter what.
Af vlx
panch skrev:Er det ikke forresten disse sharp modeller, hvor man skal ind at vælge danske undertekster hver gang man tænder TV'et? Lassel, har du, eller gider du checke om det stadig forholder sig sådan?
Jeg snakkede med en forhandler tidlig som ment at der ville blive sendt en firmware opdatering ud på dvb-t nettet, som skulle løse problemet her i fremtiden. Jeg viste ikke at man kunne det men jeg vil næsten tror at den engelske og danske model er helt ens kun med powerkabeler og manual til forsekel
panch skrev: Det med fjernbetjeningen kan da ikke være fordi det kommer fra England vel?
Fjernbetjeningen får lidt kritik der ude så det er jo nok bare sådan den er, man kan forhåbentlig finde en bedre programerbar. Det ville være rart med en der kunne styre det hele selv om jeg indtil vidre ikke har fundet nogle der kunne styre en xbox og min pioneer forstærker.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 33