Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SurfBoy
kthomsen skrev:
SurfBoy skrev:Så vil jeg alligevel takke nej til at skulle tage en omgang mere af det her.
Udbred dit budskab i fred "broder Plasma" og måtte den store "Plasma ånd" være med eder ! ;)

Fred være med eder

SurfBoy
Jamen jeg vil til hver tid udbrede mit budskab om det er LCD eller Plasma for tiden, søster LCD. ;)
Det er der heldigvis ingen der kan stoppe mig i.
Men nu er jeg nysgerrig, hvor mange steder har du tjekket, læst og kigget inden du besluttede dig for at Samsung LCD var bedst i dit sind? For jeg synes det eneste du er fortaler for er Samsungs skærme. haha ;)
Nu er jeg altså en mand - din Tøs ! :p

Og jeg er altså ikke så meget fortaler for Samsung som du gerne vil gøre mig til. Samsung har sine helt åbenlyse fordele, ikke at det kun er fordele det hele, men jeg er sikker på at de fleste andre mærker har sine styrker/fordele .
En af Samsung's helt store fordele er, ihvertfald i teorien, deres gode service , Jeg syntes at deres "Prestige Service" er fed og med hensyn til deres monitorer kender jeg ikke andre mærker der "Backer deres produkt up" med 3 års ombytning - gør du ?
Jeg trævlede butikkerne igennem i flere uger og forhørte mig hos/"afhørte"/"grillede" personalet til de sikkert ikke syntes at det var sjovt mere + at jeg downloadede et hav af manualer , alt det inden jeg gik ud og stoppede mine penge i hvad jeg stoppede penge i.
Jeg vil ikke fortælle dig hele historien men lad os bare sige at det var meget vigtigt da jeg købte at jeg havde et apparat der både kunne bruges som TV og som generel monitor uden problemer !
Læs lidt mere af hvad jeg skriver før at du fremfører en så unuanceret måde at opfatte mig på (for at gi' dig lidt igen på din egen måde : Tøs ! - stop bitchin' !) ;) :D
Jeg tilstår gerne at jeg er lidt "miljø skadet" fordi at jeg har brugt meget tid på at sætte mig ind i Samsung's produkter (But that's hardly enough to get you off my back - is it ? )

Regards

SurfBoy
Brugeravatar
Af kthomsen
SurfBoy skrev:Jeg tilstår gerne at jeg er lidt "miljø skadet" fordi at jeg har brugt meget tid på at sætte mig ind i Samsung's produkter (But that's hardly enough to get you off my back - is it ? )

Regards

SurfBoy
What gives?!
Trust me, I do NOT wanna ride your back! :p
Af SurfBoy
kthomsen skrev:Trust me, I do NOT wanna ride your back! :p
Well ! - jeg er IKKE på "det forkerte hold" , og det lader det så til at det er du heller ikke ;) :D