Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af aaroe
Ok...
Jeg er selv fra Århus, så det kunne være man skulle kigge derned... :)
Af Kaalle1979
Fik mit tv idag og har ikke fået kigget så meget på det, men synes kvaliteten er rimelig til prisen. Jeg har aldrig haft et andet lcd tv, men har da en kammerat med D3000 og kan godt se det ikke lever op til den standard, det står ikke super skarpt men helt fint, og jeg er godt tilfreds med det analoge signal til mit behov, og nu har jeg også et ret gammelt antennekabel som nok kunne trænge til en udskiftning. Jeg sidder ca. 3,5 meter fra skærmen. Lyden synes jeg er meget tilfredsstillende.

Købte mit fjernsyn hos Expert i Rødovre (Milo Radio) for 4995kr inkl gratis levering og 2 års garanti, fremfor reklamationsret. Da man kan bruge forbrugsforeningen fik jeg yderligere nogle hundrede i rabat.

Til Nick_S: Jeg havde egentlig også for længe siden besluttet mig for en philips 7762, men alle steder jeg så det, synes jeg at undertekster stod mig noget uskarpe på analogt signal, og så læste jeg testen af P3000 og valgte det istedet.
Af Fitze
Hmm nu er jeg selv på udkig efter et tv, dog ville jeg gerne op i 37", men jeg kan ikke lade være med at tænke på at testen på denne side er fra aug. 2007, og tvet er ligeledes et ½ års tid gammelt ( D3000 ), hvis P3000 også er, er det så ikke forholdsvis gamle modeller, er der ikke sket meget på det ½ år ? der må da være kommet nogle nyere og bedre TV på den tid, eller er der måske ikke?