Personligt ringer mine alarmklokker ikke fordi et TV har kørt 12-13 timer om dagen siden lancering altså 1,5 års tid. Det er vel forventeligt for et brugt TV i "værste" tilfælde også i nogle private hjem. I en butik ved man da nogenlunde dens historik omkring hvordan den er brugt.
Det er 4.500 kr

og du har stadig 2 års reklamationsret formoder jeg.
Men hvis du er mere tryg ved et nyt 55" LG B4 og du er i nærheden af Bilka Tilst er der stadig 55" B4 til 5400 kr. Men man skal nok lige ringe og høre for at være sikker.
https://www.bilka.dk/produkter/lg-55-ol ... ricerunner
Ellers hvis du har returret og du tænker at du lige vil se hvad power kan tilbyde b5 til og måske en reaktion fra andre butikker på det, er det jo i morgen.
Men folk skal nok slappe lidt af med deres kommentarer omkring at dømme et brugt TV ude. Jo det er brugt og er det en super god pris i forhold til nyt, nej det er det ikke.
Men jeg går ud fra at mange en dag også er interesseret i at sælge deres TV den dag de selv ønsker nyt. Så man skal også passe på man ikke skyder sig selv i foden med at dømme et brugt TV ude.
Man kan risikere et billigt LCD TV holder i 15 år og et dyrt holder i 2 år, et billigt OLED holder i 15 år og et dyrt holder i 2 år. Der er ingen videnskabeligt mønster. Sådan er det med både nye og brugte varer.
sålænge der ikke er angivet holdbarhedsdato og garanti på dette, er det hvad man har at gøre med

.
Det er meget mere risikabelt at købe en bil.
Og så lige et tip. Når man søger online og kigger efter TV feks sidste års modeller og en butik som feks Bilka står at der er udsolgt har jeg altså oplevet at min lokale stadig har den selvom det på hjemmesiden ser ud som udsolgt. Så man kan lige prøve at ringe til sin lokale for at høre fremover.
Jeg oplevede det feks tilfældigt med at se en 65" Samsung S90D til 8.900 kr stående for nyligt da jeg gik en tur i Bilka og da jeg søgte på bilkas hjemmeside, var den ikke at finde og da jeg spurgte sælgerknægten, kunne han heller ikke selv finde den online, men kunne finde at de havde lokalt 1 på lager + demomodellen.
Han prøvede så at sælge mig en S90F til en markant højere pris. Men jeg havde slet ikke brug for et TV. Jeg var bare nysgerrig og kom for at købe oksefilet.