26 aug 2025, 16:15
jeg har som skrevet fået svar på mit LYD spørgsmål, din og ham supergrisens undren over mit skærmskifte er, som ligeledes tidligere, nævnt helt irrelevant.
Jeg tror du tager lidt fejl vedr. det du kalder mudderkastning Hans, ham supergrisen har det vist helt fint med at sidde trygt bag sin skærm og kalde andre brugere for blanke ;-) det er jo lidt omkostningsfrit ift. IRL.
hans123 skrev: ↑26 aug 2025, 15:56 Nu er trådstarter jo meget ny her på forumet.Ja, jeg er helt ny her på forum, og lige om lidt forhenværende ;-)
Og de fleste snakker lidt større skærme Og meget sjældent små monitorer til TV brug.
Så derfor er rådgivning nok ikke så nemt da de fleste ikke (incl mig selv)
Ikke helt forstår brugen og forventning af dig ved brug af sådanne små skærme til TV
Og mudder kastning gavner ingen
jeg har som skrevet fået svar på mit LYD spørgsmål, din og ham supergrisens undren over mit skærmskifte er, som ligeledes tidligere, nævnt helt irrelevant.
Jeg tror du tager lidt fejl vedr. det du kalder mudderkastning Hans, ham supergrisen har det vist helt fint med at sidde trygt bag sin skærm og kalde andre brugere for blanke ;-) det er jo lidt omkostningsfrit ift. IRL.