Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RBS
hans123 skrev: 26 aug 2025, 15:56 Nu er trådstarter jo meget ny her på forumet.

Og de fleste snakker lidt større skærme Og meget sjældent små monitorer til TV brug.

Så derfor er rådgivning nok ikke så nemt da de fleste ikke (incl mig selv)
Ikke helt forstår brugen og forventning af dig ved brug af sådanne små skærme til TV

Og mudder kastning gavner ingen
Ja, jeg er helt ny her på forum, og lige om lidt forhenværende ;-)

jeg har som skrevet fået svar på mit LYD spørgsmål, din og ham supergrisens undren over mit skærmskifte er, som ligeledes tidligere, nævnt helt irrelevant.

Jeg tror du tager lidt fejl vedr. det du kalder mudderkastning Hans, ham supergrisen har det vist helt fint med at sidde trygt bag sin skærm og kalde andre brugere for blanke ;-) det er jo lidt omkostningsfrit ift. IRL.
Lidt selvindsigt ville klæde dig, i stedet for bare at spille offerkortet.
Du forekommer mig meget kort for hovedet, så jeg vil anbefale dig at læse tråden igennem igen, måske du vil opdage, hvor hvor min opfattelse kommer fra, men det er selvfølgelig ikke dig, der kommer med postulater, og beskylder dem for at være useriøse og irrelevante, på trods af svaret var ment konstruktivt, og ment som en hjælp til at afpasse din forventning.
Tænk over, at folk faktisk bruger tid på at svare dig.

Jeg er nu ganske sikker på, jeg ville have udtrykt min skespsis overfor din mulige "opgradering", uanset omgivelserne, om du så er Superman eller ej, og jeg er ganske sikker på, jeg ikke er alene i min undren, derfor jeg tillod mig at spørge ind til, hvad forventningen var til "opgraderingen" (måske det er ordet "fesen", der hidser dig op?), hvilket straks fik dig op i det røde felt, som det lader til, du endnu ikke er kommet ud af... :)