Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

PeterD skrev: 13 feb 2025, 17:44 Brug for yderligere ?
Jeg er skam aldeles klar over hvad de forskellige betegnelser står for, blot misforstod jeg, hvad det var du skrev, da jeg fangede det som om, du hentydede til, hvad du skrev mellem gåseøjnene: "skåret ind til benet".
I stedet vil jeg informere dig om, at der ikke skal være mellemrum før et spørgsmålstegn, udråbstegn eller andre tegn, som jeg har lagt mærke til, du gør konsekvent...
Android/Google TV er det bedste OS til TVer. Med Web OS på andenpladsen.
Det kan der ikke være nogen tvivl om. For ikke at få for meget negativ feedback, så kan der da lige nævnes et yderligere OS der er dog ikke TVer der har det, det er iOS (Apple TV.)
PAL skrev: 15 feb 2025, 10:21 Når man virkelig nærstuderer andres indlæg, skal man nok finde fejl,
selv de mest ubetydelige. Flot Supergris.
Faktisk er det ment som en hjælp for den person og andre, der gør samme fejl. Det drejer sig om mange, som ikke er klar over det; så kan de vælge at bruge det i fremtiden eller lade være...

Det kan lige tilføjes, at der ikke er tale om at "nærstudere"!

Som jeg skriver, er det noget jeg har lagt mærke til, som vedkommende gør konsekvent.
Hvis det var mig, der konsekvent gjorde noget, der ikke var korrekt, så ville jeg blive glad for at få det at vide, da man jo så har mulighed for at rette det i fremtiden...