Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Vildt nok de vil kigge på det når det så gammelt. Med mindre i har godkendt et service gebyr ?
Lyder mest som en knap på fjernbetjeningen der er klistret så der en form for løs forbindelse/aktivering af knappen.
Det er næppe årsagen det er tvivlsomt at On Screen betjening har med det at gøre.
Ja, I må nok prøve at tørre undersiden af TVet for vand/fugt og støv…

Jeg prøvede lige på mit TV, der kommer det menu frem ved tryk på knap på tvet…
På mit tv sidder knappen lige under Samsung logoet..
Så må denne tråds problem da anses for værende løst.
Kun mærkeligt hvorfor det menu kommer frem, da det er ikke let at finde den knap og der skal et hårdt tryk til…
Det har du da ret i, men det må jo være det der er sket at der på en måde er trykket på den.
Til trådstarter - det er betjeningsknappen på tvet som enten bliver påvirket af noget udefra (kunne være kabler eller en soundbar eller lign) eller at den bare hænger, fordi at den aldrig er blevet brugt. Så tjek om der er noget der støder på den - og hvis der ikke er, så motioner den lidt ved at trykke og rokke med den. Så forsvinder det formentlig.

Men det er 100% sikkert, at det er en påvirkning fra den knap, som får den menu til at poppe op
Så må vi se om det bliver set inden der kommer nogen for at se på det, trådstarter har ikke været på (logget ind) siden i går sidst på aftenen.
Cecilie Friis Simonsen.

Fik du løsningen.