Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Men du er nok ikke som mig jeg har 2 25 meters kabler trukket gennem min bolig… :)

Du kunne som en test købe et kabel og se om det så virker…
Google TV Streameren er billigere Kr 899,-
JornH skrev: 14 jan 2025, 09:34 ATV er roden til alt ondt, mange skriver de har problemer der med, mit forslag købe en Nokia Medie 8010 boks…de koster begga ca. en 1300 kr. billigere end et nyt TV…
Hvor skrives der om problemer med Apple TV?
Efter min mening er det den bedste streaming boks.
Der skrives bl.a om problemer med DR App'en, det opleves ikke på Android/Google TV.
Har ikke indtil nu med Google Streameren haft nogen problemer med det jeg afvikler på den.
Google Streameren har en beta udgave af match frame, så det er ikke så galt, jeg bemærker det ikke noget videre, som på en tidligere Android Streamer.
JornH skrev: 14 jan 2025, 09:34 ATV er roden til alt ondt, mange skriver de har problemer der med, mit forslag købe en Nokia Medie 8010 boks…de koster begga ca. en 1300 kr. billigere end et nyt TV…
Hvad mener du med “roden til alt ondt” og hvilke “mange” skriver om, at de har problemer med ATV?

Meget mærkelig påstand uden belæg.

Har du selv erfaring med Apple TV, JornH?
Jeg læser alle indlæg her og for nogen tid siden blev skrevet af en del der havde problemer, det er bare at læse tilbage. Jeg har Apple tv streaming men ser det ikke… Men det gode ved ATV den kan prøves før køb, hvor Nokia streamer 8010 og Google TV Streamer er umulige at finde herovre, og her ligger en Power, Bilka og Elgiganten side om side…
JornH skrev: 15 jan 2025, 20:09 Google TV Streamer er umulige at finde herovre, og her ligger en Power, Bilka og Elgiganten side om side…
Derfor købte jeg min direkte hos Google i Irland.
Jeg så lige i Apple TV forum her mindst 15 opslag om diverse problemer, jeg husker ikke at have set noget on Nokia boksen. Men det er nok fordi de mange af jer har Atv…