Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Supergris skrev: 23 aug 2024, 17:02
Hvis du smutter en tur i Bilka, vil du kunne købe dette, som er et godt bud på et prisbilligt TV, der har et fornuftigt billede:
https://www.bilka.dk/produkter/hisense- ... ricerunner
Det er vist lige billigt nok for et TVi den størrelse, og der er heller ikke mange danske App's til det OS.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Supergris skrev: 23 aug 2024, 17:11 Hvorfor overhovedet kigge på et 43" TV, hvis man har pladsen?
Det var ikke et forslag, det var et exempel.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Supergris skrev: 23 aug 2024, 17:16 OK, hvad er forskellen?
Forskellen på hvad.?
Af PeterD
Udvalget er vel større i 50" og 55" hvis man har pladsen i stedet for 43" og en anden oplevelse når skærmen er større omvendt vælg nogle modeller ud som passer til budgettet.

Igen pricerunner.dk
Brugeravatar
Af Radiomanden
Et forslag er vel mere rettet mod køb dette, et exempel er vel mere se på om det er noget.
Brugeravatar
Af Naiera
Supergris skrev: 23 aug 2024, 17:02 Jeg synes også, det er en kedelig tendens, der er begyndt at blive fremtrædende, hvor enkelte mærker bliver fremhævet, som passer med egen præference, hvilket jeg ikke mener hører hjemme på en side som dette...
Hvem mener du det er der bliver forfordelt eller snydt når man anbefaler OLED fra Panasonic, Sony og LG?
Af henrik.yde
Mortil2 skrev: 23 aug 2024, 14:52 Så det er helt færdigt. Nogen der ved hvad der er galt med det? :(
Hvis vi skal ha en nogenlunde chance for at hjælpe dig, så skal du oplyse lidt mere om TVet, såsom modelnr ?? Der er ingen garanti, men det gør det hele lidt nemmere.
Af Supergris
Naiera skrev: 23 aug 2024, 17:35
Supergris skrev: 23 aug 2024, 17:02 Jeg synes også, det er en kedelig tendens, der er begyndt at blive fremtrædende, hvor enkelte mærker bliver fremhævet, som passer med egen præference, hvilket jeg ikke mener hører hjemme på en side som dette...
Hvem mener du det er der bliver forfordelt eller snydt når man anbefaler OLED fra Panasonic, Sony og LG?
Jeg mener ikke, der er nogen grund til at fremhæve bestemte mærker, f.eks. er Philips ikke nævnt, men det var nu ikke så meget rettet mod dit indlæg, mere mod de indlæg hvor det bliver udmeldt, som om Sony og Panasonic er de eneste TV, der har deres berettigelse...

Ud fra hvad trådstarter beskriver, vil jeg mene, at OLED nok er skudt ved siden af og dermed ikke særlig relevante bud...
Af PeterD
Nok lettere når vi kender MAX budget..

Hvad er det nuværende Philips og må et nyere være lidt større / eller "Skal under alle omstændigheder være samme størrelse som det Philips jeg har" ?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Spørgsmålet vedrørende budget blev også stillet tidligere på dagen.