Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det er der en mistanke om at det er LG der gør det.
Er nu nået frem til den konklusion at spørgsmålstegnet kun ses ved de reklameblokke der er relateret til TV2’s lokalstationer. For vores vedkommende Kosmopol (tidligere TV2 Lorry).
Senest rettet af Han den anden 31 jul 2024, 06:26, rettet i alt 1 gang.
Det er da sørgeligt at du ikke kender navnet på dln regionale kanal, for så ville du vide at den hedder Kosmopol.
Radiomanden skrev: 30 jul 2024, 22:22 Det er da sørgeligt at du ikke kender navnet på dln regionale kanal, for så ville du vide at den hedder Kosmopol.
Og det er da omend mere sørgeligt at du ikke har andet at tage dig til end at kommenterer på en autorettelse.
Af lunddal
ChrisJJ skrev: 30 jul 2024, 22:09 Er nu nået frem til den konklusion at spørgsmålstegnet kun ses ved de reklameblokke der er relateret til TV2’s lokalstationer. For vores vedkommende Kosmopol (tidligere TV2 Lorry).
Nej, jeg ser den ved mange andre reklameafbrydelser - jeg har bl.a. også testet News og Fri.
lunddal skrev: 31 jul 2024, 17:26 Nu har jeg lige været forbi to reklamepauser på et Apple TV tilsluttet et Samsung-tv og intet spørgsmålstegn.

Kan dog ikke konkludere noget endnu.
Har på fornemmelsen at det er LG relateret. Men fedt at du lige holder øje.
lunddal skrev: 31 jul 2024, 17:26 Nu har jeg lige været forbi to reklamepauser på et Apple TV tilsluttet et Samsung-tv og intet spørgsmålstegn.

Kan dog ikke konkludere noget endnu.
Ok. Jeg synes som sagt kun det har været efter lokal stations reklamerne, men holder fortsat øje. Det er ihf ikke hver gang der er reklamer. Spøjst.
Har også lige fået omtalte “?”. Det må være knyttet til TV2 plays live TV del og kun reklameblokkene. Har netop tegnet abonnement på TV2 Playstation store pakke og har aldrig oplevet det før. Mit serup er Philips TV og Apple TV 4K