Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hvilket TV er bedst ifølge dig?

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, du kan altid lave burn-in. Det er bare et spørgsmål om hvor længe du lader billedet stå.

Som sagt så bør du blot være opmærksom på fænomenet, så er der ingen problemer. Hvis du opdager en svag aftegning af et billede, så kører du blot den anti-burnin DVD jeg har givet dig et link til i nogle timer, så skulle det gerne gå væk igen.

Generelt anbefales det blot at man skruer ned for lys og kontrast (og slår dynamisk kontrast) fra de første 200 timer (som det også står skrevet i vores guide).
Af 8mbit
okay.... men mange tak for hjælpen.. overvejer da meget et plasma nu O_O .. men hvis valget skulle falde på lcd, hvilket skulle det så være? et af de fire jeg har valgt eller noget helt andet?
Af TYBO
Shit mand....det var mange penge for et 32"...kan jo få et fedt 42" til samme penge.
Af 8mbit
det er også 42 jeg leder efter :)... men tror det bliver toshiba jeg køber :)
Af 8mbit
okay sygt.... men har da lige skyndt mig at købe det... til den pris kan det jo næsten ikke betale sig at lade være.,.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, det er et super tilbud. Rygterne vil vide at det er en ny software der ligger i TV'et så billedbehandlingen skulle være bedre.
Af 8mbit
hifipriser står der levering max 5 dage...

mens der på geco står at de kommer i uge 36....
:(
håber så meget at jeg bare får den her i starten af næste uge... :((

dette står der helt præcist:

(Ikke på lager ! Går på lager uge 36 !

TILBUD KUN GÆLDENDE I EN BEGRÆNSET PERIODE !)
Af TYBO
Nu er den Acer nede i 6.709
Af 8mbit
jeg har fået panasonic 42" plasma hjem... det er bare top dollar (B
Af Rasmus_j_Christensen
8mbit skrev:jeg har fået panasonic 42" plasma hjem... det er bare top dollar (B
Fortæl fortæl :)