Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Munch
Hvilken plasma fra Pana? Jeg leder med lys og lygte efter en fladskærm, som kan erstatte mit 32" Sony Trinitron 100hz. Ikke fordi jeg er utilfreds med billedkvaliteten, men fordi jeg ønsker en større skærm. Primært til tv-udsendelser og dvd. O-O
Af Peter VTEC
Jeps har også hørt Panasonic skulle komme med et 32" Plasma....lyder squ godt som soveværelses fjerner :)
Brugeravatar
Af azrael
Det blev nævnt her på siden i nyhedssektionen i forbindelse med LGs plasma-planer. Ikke fordi der står ret meget, men du kan læse det her:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1179817903

Det skal lige bemærkes, at det kun er rygter, men personligt håber jeg, at det bliver konkret virkelighed. :)
Af Munch
Var selv meget interesseret i 42PX70 fælleskøbet på Recordere, men synes at det er irriterende at der ikke er digital out til surround, når der er dvb-t tuner. Dumt sted at spare. Jeg er sgu da træt af alle de ekstra bokse med tilhørende remotes. Rart hvis man bare havde et tv + hdr + surroundamp. :s
Af Thomas.N
azrael skrev:Jow jow... X-serien lyder faktisk ikke helt dum spec-mæssigt. Kan bare ikke helt hitte ud af, hvor WL(T)68-serien står i alt dette. Den er jo markant dyrere, men synes ikke at byde på så meget mere. :)

B
WLT serien har Toshibas 100hz teknologi (Active Vision M100) Det har x3030 ikke men den kommende z serie har (eller 120hz ?) og så vil z serien ha en ekstra hdmi port.
Det er vist de eneste forskelle.
Af TYBO
Hvorfor ikke bare spare de 2000kr og købe C3030D i steder. Den kan også tage 1080P signalet.
På 37" kan du alligevel ikke se forskel.
Af Munch
TYBO skrev:Hvorfor ikke bare spare de 2000kr og købe C3030D i steder. Den kan også tage 1080P signalet.
Nu er det ikke kun 37" jeg går efter. Det skal mindst være 42". At den kan tage 1080p er ikke ensbetydende med at den osse kan vise det. Probs med fladskærme er alle de op- og nedskaleringer der laves af mere eller mindre vellykkede chips.
Se mere i min tråd: Under ris/ros: Op-og nedscaling :p
Af Thomas.N
TYBO skrev:Hvorfor ikke bare spare de 2000kr og købe C3030D i steder. Den kan også tage 1080P signalet.
Jeg kigger også på 42" udgaven. Jeg vil ha 1080p pga tilslutning af pc, det suttede lidt på mit 32wl66z.