Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
Mfede skrev:
polski12 skrev:Du skal ikke købe oled :) køb K's 8005 har den selv fantastisk tv
Der er ved at gå lidt Pana-Peter i den hos dig, Polski. Du bliver simpelthen nødt til at komme med nogle argumenter i stedet for kontant at fremhæve KS8005 som verdens bedste tv.
Hov-Hov..Jeg kan også godt li' Sony, Philips og LG, men det glemmer man måske?

Men enig: KS8005 ER en glimrende skærm, men konkurrenterne har også gode skærme, og med Samsungs "efter 2 års- garanti", vil vi godt høre nogle argumenter..

PS. Og ikke en salgstale for så kan vi ligeså godt gå i Elgiganten.. ;)
Af PeterD
Supergris skrev:Er du nu gået væk fra, at der er andet end japansk, der dur, PeterD?
Meget sjovt! :D

Jeg er ikke så aktiv mere herinde, men mit navn og det jeg står for, glemmes åbenbart ikke så let. :)

Jeg vil bare sikre folk mod at stå med en fejltagelse efter 3-4 år..

Men måske er det lige meget da mange entusiaster alligevel skifter tv efter 1-2 år :D
Af Tvguy
Hmm er kommet til at jeg går efter en 75" så OLED er ikke aktuelt desværre... Så det bliver enten en 75" KS8005 eller en LG 75UH780V... Men kan se på prisen at der er 10.000 i forskel... Er KS8005 10.000 bedre??
Af Mfede
Det er to tv med forskellige paneler. Jeg ville slet ikke overveje uh780V fordi det har IPS-panel, mens andre foretrækker de panet fremfor VA-panelet som KS8005 har.
Af mbm
jeg ville frygte at UH780 ville blive 75" clouding -banding helvede :(
Af Tvguy
Okay små må det blive en KS8005, er bare ikke super fan af Samsung.. Har i forvejen en 9005 som der er defekt, som jeg har bøvlet en del med Samsung omkring, samt har den før 9005'eren, som der også gik defekt... Men hvad er det man siger?? 3 gang lykkens gang :)
Af Tvguy
Er der egentlig nogle der ved om man kan bruge det der standard flade Samsung beslag til en ue75ks8005 eller har de lavet noget andet?