Log ind med sociale netværk

08 jul 2016, 13:12

Mine erfaringer er i hvert fald, at rækkevidde i praksis imellem 2,4GHz vs. 5GHz falder ud i 5GHz's favør.

mbm skrev:jeg mener nu ikke 5 ghz giver bedre rækkevidde.. her er 2,4 ghz stadig bedre..Hos mig har det virkelig gjort underværker. Det kan sagtens være en kombination af faktorer (signal-trængsel, beamforming, MIMO osv.). På 2,4 GHz kan jeg ikke bruge mit WiFi udenfor. Da jeg boede i centrum af København tidligere, rakte 2,4 GHz ikke mere end et par meter indeni lejligheden. Der var for mange andre 2,4 GHz netværk i nærheden.
Sådan er det i hvertfald på min asus AC68
Mine erfaringer er i hvert fald, at rækkevidde i praksis imellem 2,4GHz vs. 5GHz falder ud i 5GHz's favør.
									  08 jul 2016, 13:21

Don't know. Min tilgang til opsætningen af WiFi-netværk er rimelig praktisk. Køb noget, se om det virker  Undervejs har jeg gjort mig den erfaring, at WiFi-routere som sendes med fra internetudbyderen ofte er ret dårlige.
 Undervejs har jeg gjort mig den erfaring, at WiFi-routere som sendes med fra internetudbyderen ofte er ret dårlige.

Undervejs har jeg gjort mig den erfaring, at WiFi-routere som sendes med fra internetudbyderen ofte er ret dårlige.
									  08 jul 2016, 13:31

Hehe okey  

Det cablemodem jeg har fra YouSee har jeg sat WiFi på off, jeg bruger min egen Nighthawk x4 AC2350 til WiFi, så jeg kender ikke til WiFi delen i det fra YouSee. Men jeg har hørt om flere der ikke er tilfreds med WiFi delen (ofte er dårlige)

Det cablemodem jeg har fra YouSee har jeg sat WiFi på off, jeg bruger min egen Nighthawk x4 AC2350 til WiFi, så jeg kender ikke til WiFi delen i det fra YouSee. Men jeg har hørt om flere der ikke er tilfreds med WiFi delen (ofte er dårlige)

Mvh. Kim

Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto