25 apr 2016, 18:44
Jeg tror 1080p bliver lige lavt nok på et 55" når vi sidder ca. 2,5-3 meter fra TV'et og ud fra hvad jeg kan læse er lysstyrken ret beskeden, hvor meget det har at sige har jeg svært ved at vurdere. Jeg er også bange for burn-in, da min kæreste tit streamer fra twitch.tv, hvor der bl.a. er en chat/logoer og andre elementer der er stillestående. Jeg er heller ikke så stor fan af buede TV'er, men noget jeg kan se gennem fingre med.
Grandahl skrev:Hvad med EG910v OLED, ved ikke om det kommer på tilbud igen, jeg købte det til små 10000kr Her er de farverønsker du har ihvertfald til stede...Nu ved jeg godt at JesperAndersen lige har skrevet at man ikke kan regne med hvad man ser i en butik, men EG910v ser jo fantastisk ud når man ser den ved siden af alle de andre. Dog har jeg set noget mærkeligt flimmer/mudder i de grå/sølv/skygge farver (igen i butikken). Er det en fejl i materialet eller er det TV'et der fejler? Hvis det er TV'et er det et no-go.
Jeg tror 1080p bliver lige lavt nok på et 55" når vi sidder ca. 2,5-3 meter fra TV'et og ud fra hvad jeg kan læse er lysstyrken ret beskeden, hvor meget det har at sige har jeg svært ved at vurdere. Jeg er også bange for burn-in, da min kæreste tit streamer fra twitch.tv, hvor der bl.a. er en chat/logoer og andre elementer der er stillestående. Jeg er heller ikke så stor fan af buede TV'er, men noget jeg kan se gennem fingre med.