28 nov 2015, 12:39
Bliver der puttet kvalitets ting ind i et tv så hæver det også prisen, det kan være foden (materialet den er lavet af) , højtalerne, designet, de tekniske data, altså eks. twin turner, 4K HEVC, VP9 osv.
Jeg har selv ejet mange Samsung ting tilbage i tiden, de har alle fejlet og jeg rører det aldrig mere, men det er da op til folk selv at træffe deres valg og forhåbentlig blive glad for det, eller opleve ærgrelser pga. købet.
Til trådstarter, du skal tage og opsætte dine krav til tvet, hvad det skal kunne og indeholde, størrelse, pris, kig derefter om der er nogle tv der kan opfylde disse krav til prisen, eller om du må gå ned i størrelse.
Men held og lykke med valget, hvad det end måtte blive.
Mfede skrev: I øjeblikket har Samsung bare nogle skærme på markedet, der rammer virkelig godt i forhold til det budget som mange folk opstiller. Sidste år var det Sony og Panasonic med W800-serien og AS640. Næste år er det måske LG..Problemet med forbrugere, er at de vil have det hele for ingenting, Samsung rammer denne gruppe med deres billige priser, men det er ikke kvalitets tv, og jo flere og nye krav man har til et tv jo større bliver prisen hvis man vil have kvalitet, men man skal stadig holde øje.
Bliver der puttet kvalitets ting ind i et tv så hæver det også prisen, det kan være foden (materialet den er lavet af) , højtalerne, designet, de tekniske data, altså eks. twin turner, 4K HEVC, VP9 osv.
Jeg har selv ejet mange Samsung ting tilbage i tiden, de har alle fejlet og jeg rører det aldrig mere, men det er da op til folk selv at træffe deres valg og forhåbentlig blive glad for det, eller opleve ærgrelser pga. købet.
Til trådstarter, du skal tage og opsætte dine krav til tvet, hvad det skal kunne og indeholde, størrelse, pris, kig derefter om der er nogle tv der kan opfylde disse krav til prisen, eller om du må gå ned i størrelse.
Men held og lykke med valget, hvad det end måtte blive.
Sådan kan det gå, sagde manden der ikke kunne spå.
http://www.helpeveryday.org/
http://www.helpeveryday.org/