19 okt 2015, 15:34
Jeg købte et PUS55s7909/12 (2014 modellen) i April '15.
og det er ganske rigtigt 1,7cm dybt, har et enormt fint billed, og tiltrods for kun at være 100hz levere det flot flydende billeder.
MEN - for det er et kolosalt men!
hvis du oplever signalforstyrrelser af enhver art, fra graverende til nærmest ubetydelige, fryser TV'et og stopper med at modtage instrukser fra remoten, kun power off knappen på bagsiden eller ledningen i væggen "af-hjælper" problemet.
ligeledes ventetiden ved brug af menuerne værende til opsætning, valg af apps, indvalg i indbygget netflix, eller skift mellem sources er hovedrystende langsomt...! jeg har haft opdateret softwaren 2 gange siden købet, sidste i uge 41, det har ikke hjulpet.
Da jeg købte apparatet vidste jeg at der skulle leveres en UHD boks efterfølgende får at kunne stremme 4K materiale, denne er nu blevet udskudt fra 1. kvartal '15 til 1. kvartal '16.
Jeg fik det på tilbud i Bilka til 6500,- og som sådan er prisen hverken astronomisk eller overdrevet, men jeg havde forventet som minimum at softwaren kunne følge med mit 5 år gamle 40' Samsung 6 series...
oh well... once you go PUS... you'll try something else next time...