02 mar 2015, 15:54

Selv yousee bruger digitale kanler

men er enig i de ligger i pakker. men bliver stadig tildelt et kanal nummer. og ikke af mig.
RTL på kanal 94 digital hos yousee sendes i en pakke på 455 MHz tror jeg nok og den sendes sammen med et par kanaler som er kodet.

jng skrev:flatnesdam skrev:Det mente jeg også, men de bruger åbenbart kanalnummer på Køge-egnen.hans123 skrev:Ja kanal nummer bruges stadig .Kanalnummeret er ikke relevant for en digital kanal. Det er derimod væsentligt hvilken frekvens kanalen sendes på. På nogle TV vises dette samtidig med signalstyrke og signalkvalitet. Hvis nogle frekvenser ikke kan vises er der en fejl i installationen, enten for kraftigt eller for svagt signal eller dårlig signalkvalitet pga. indstråling i installationen. Brug evt. et andet TV til at checke signalstyrke og kvalitet.
Og i er velkommen til at teste tv'et her på Køge egnen ;-)
Selv yousee bruger digitale kanler
men er enig i de ligger i pakker. men bliver stadig tildelt et kanal nummer. og ikke af mig.
RTL på kanal 94 digital hos yousee sendes i en pakke på 455 MHz tror jeg nok og den sendes sammen med et par kanaler som er kodet.