19 feb 2015, 14:29
jeg skal nok vende tilbage så snart jeg får gjort mig bekendt med tv'et i næste uge 
Stallknecht skrev:HejJeg har AS640E, og den kan jeg i den grad anbefale! Super godt billede når man får det sat op, og rigtig god kontrast. Jeg har i en anden tråd skrevet et lidt længere indlæg, men kan sgu ikke lige overskue at kigge alle de tråde jeg har svaret i igennem, for at finde beskeden
Jeg står selv i samme situation med valget imellem netop disse 2 skærme. Jeg håber meget at du gider sætte et par ord på din oplevelse med tv'et når du får det hjem.
Jeg hælder egentlig mest til Panasonic pågrund af design, og så har jeg hørt meget om ekstrem lang opstarts tid på sony'en. Glæder mig til at høre hvad din oplevelse er, og tillykke med købet.
Vh Mads
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.