For lige at følge op: Jeg købte en Mac Mini til 11.000 og fandt ud af, at jeg slet ikke har tid til at lære en Mac. Jeg fandt dog ud af, at jeg skulle holde hele 3 taster nede for at gå en side tilbage i Safari. Det klarer jeg på en Windows PC med Backspace tasten, så alene det fik mig hurtigt til at returnere og få pengene retur - Apple gjorde det selvfølgelig lidt besværligt ved bl.a. at skrive på skærmen, at jeg slet ikke kunne returnere fordi jeg havde betalt med creditcard - på engelsk naturligvis.
Det var selvfølgelig løgn, så jeg måtte tale med en ret inkompetent person hos Apples kundeservice, som syntes, at jeg skulle vente i telefonen i over 10 minutter, mens han forsøgte at finde ud af sit arbejde. NEJ, han kunne da ikke ringe tilbage, fordi jeg skulle have et bestemt nummer i telefonen. Om jeg ikke kunne få det på mail? "Nej, mailen kunne jo gå i stykker på vejen" - Godaw, DO. Jeg skal sgu ikke have Apple produkter.
Jeg var tålmodighed og lagde røret, mens han arbejdede og det lykkedes at få afhentet den lille kasse og faa pengene retur.
Nå, jeg er glad for TV'et som TV. Det tog noget tid og endnu en samtale med en kundeservice medarb. fra SONY for at få en ordentlig vejledning til at hænge det op på væggen. Det tog nogle overvejelser og timer, men det lykkedes. Denne vejledning findes IKKE under produktet, Gud fader bevares.
SONYs hjemmeside og manual vil jeg kalde ELENDIG, makværk. Jeg kan IKKE downloade en fuld manual i en PDF fil, kun klikke rundt i en åndssvag "
manual"
Jeg ved ikke, hvad de tænker ovre i Japan eller hvem der har fået den ide, håbløst.