04 jan 2014, 16:45
Jeg har været ned i elgiganten i dag og se på 55" 7005 og 55" 8005. Synes 8005 er mere sort når der vises sort, synes faktisk at forskellen var stor???
Btiversen skrev:Fedt med alt den gode respons, men jeg har hørt at Samsung tv,et har meget uægte farver og at deres twin tuner ikke skulle være lige så god som Panasonic plasma, men derimod skulle de så larme ???Lige frem larme det er overdrevet hysteri men ja de har sit at slås med det har LCD/LED også i en så højste grad.
Sebastian j skrev:Jeg har været ned i elgiganten i dag og se på 55" 7005 og 55" 8005. Synes 8005 er mere sort når der vises sort, synes faktisk at forskellen var stor???Kontrollerede du at indstillingerne på begge skærme var 100% ens?
J.H. skrev:Det kan måske godt være det var indstillingerne. Har lige været inde og læse om dem og det eneste forskel er designet og bedre lyd i 8005?Sebastian j skrev:Jeg har været ned i elgiganten i dag og se på 55" 7005 og 55" 8005. Synes 8005 er mere sort når der vises sort, synes faktisk at forskellen var stor???Kontrollerede du at indstillingerne på begge skærme var 100% ens?
Sebastian j skrev:Så nej, du kontrollerede ikke indstillingerneJ.H. skrev:Det kan måske godt være det var indstillingerne. Har lige været inde og læse om dem og det eneste forskel er designet og bedre lyd i 8005?Sebastian j skrev:Jeg har været ned i elgiganten i dag og se på 55" 7005 og 55" 8005. Synes 8005 er mere sort når der vises sort, synes faktisk at forskellen var stor???Kontrollerede du at indstillingerne på begge skærme var 100% ens?
Btiversen skrev:Skulle vt 60 ikke være noget bedre end st??En lille servicemeddelelse hvis du skulle være overfølsom for plasmastøj...
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.