Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

DavidHimself skrev:Ikke for at mudre debatten mere end højst nødvendigt - men jeg så bare at flere har fulgt Elgigantens eksempel :)

Komplett.dk har det til samme pris: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=782408
bare med et ekstra TV i prisen 8)

Så får jeg både et drømme TV og et til børneværelset! WIN/WIN
har bilka også :)
I butikken fik jeg både en 32f4005 & 55"f8005, for 17999,- så tror bare det ikke er ordenligt afbilledet på hjemmesiden.
DavidHimself skrev:Ikke for at mudre debatten mere end højst nødvendigt - men jeg så bare at flere har fulgt Elgigantens eksempel :)

Jeg ved ikke helt hvad komplett laver - men deres bundle er helt anderledes nu!
55" TV, inkl. 32" TV, kamera og tablet - sheit ;;)
DavidHimself skrev:

Jeg ved ikke helt hvad komplett laver - men deres bundle er helt anderledes nu!
fin bundle! hvis man kan bruge det, ellers skal man en tur via dba! :)
Senest rettet af Daniel Buje 06 jun 2013, 16:23, rettet i alt 1 gang.
DavidHimself skrev:Jeg ved ikke helt hvad komplett laver - men deres bundle er helt anderledes nu!
det var så bare et dårligt PR stunt :( , det er allerede væk igen.

edit: det står så nogle steder men desværre ikke alle links er opdateret, synd for dem.
Hvis du venter til 01.02.14/01.04.13 burde den komme ned i 14500-15500. (Hvis den følger samme pris udvikling som de sidste par år.
kampanjen med 10" samsung tablet varer tom 31/7. Prisen kan sikkert variere noe i perioden. (17999-24995)

Elgiganten er de eneste som har med 10" tablet, mens andre forhandlere bundler med andre ting, for og trække kunder... 32" tv, kamera, andre tablets etc etc.

men ja, det er vi forbrugere som vinder på den "nye elektro krig".
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tjah... der er intet her i verden som er gratis, så TV'et alene ville jo kunne sælges endnu billigere hvis det var dét man ville køre priskrig på. Nu er prisen skjult i et bundle-tilbud. Det er naturligvis fint hvis man kan bruge en tablet eller et TV ekstra, men mon ikke dette behov skabes kunstigt via selve reklamen.
Af Daniel Buje
Torben Rasmussen skrev:Tjah... der er intet her i verden som er gratis, så TV'et alene ville jo kunne sælges endnu billigere hvis det var dét man ville køre priskrig på. Nu er prisen skjult i et bundle-tilbud. Det er naturligvis fint hvis man kan bruge en tablet eller et TV ekstra, men mon ikke dette behov skabes kunstigt via selve reklamen.
Helt afgjort, jeg kunne ikke bruge tv'et til noget og endte med at sælge det igår for 2700 hva jeg egentlig er fint tilfreds med(!). Havde håbet på 2000 ish