Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af panch
Hvis der er noget i vejen med det når jeg får det, så græder jeg. Når jeg har grædt ud, så kommer der nok en panik tråd her på forumet hvor jeg efterspørger gode råd!
:D

Man oplever jo altid at der er paniktråde, men man opdager ikke de 100x flere mennesker som har modtaget et super fedt TV som ikke fejler noget. Så jeg sætter alle dage mine penge på at det bare kører det du får der! Held og lykke
Af Har Brug for 32"
hvordan står det så til med dette herlige tv?

har du modtaget det? eller er du gået kold pga problemer!!!?

altid spændende når folk viser nytænkning og ikke lader sig skræmme af en smule afstand?
Af panch
[quote="Har Brug for 32""]hvordan står det så til med dette herlige tv?

har du modtaget det? eller er du gået kold pga problemer!!!?

altid spændende når folk viser nytænkning og ikke lader sig skræmme af en smule afstand?[/quote]

Det er altid godt lige at læse de sidste par indlæg (i det mindste) før man smider et ny indlæg op. Han har jo lige skrevet at det nok først afsendes mandag. Så klap liige hesten...
Af lassel
Lige en opdatering.

Jeg har stadig ikke modtaget det.
Jeg sendte en mail og rykkede for det og spurgte om ikke der kom et track and trace nummer.

Det fine ved Krish AV er at ejeren personlig svarer hurtigt og venligt på alle mails.

Han svarede at han havde sendt det allerede den 16. og jeg kan forvente det senest torsdag eller fredag.

I øvrigt foreslog jeg ham at oprette et varenummer så man kan forudbetale transporten. Det lovede han at kigge på. Dermed burde andre ikke få samme problemer med PBS/Banken som jeg gjorde.

Så er det bare ærgerligt at jeg ikke kan være hjemme og modtage det. Jeg håber at det er muligt at hente det på et eller andet central-lager.

- det bliver i hvert fald spændende!
Af mamut5
Tak for opdateringen :)

Det ville ikke være helt tosset lige at få det til weekenden ;)

Jeg ser i hvert frem til at høre mere fra dig når du får det!! har selv bestilt et 37 for nogen tid siden, men at få 42" til samme pris lyder meget fristende!
Af panch
Nå så er det min tur til at blive lidt utålmodig :)
Lassel, du har ikke hørt noget til forsendelsen endnu?

Ærgerligt det ikke lige kunne kommer hjem til weekenden for dig :o
Af Mr Topshot
Ja glæder mig også til at høre hvorledes det gik..
Er efterhånden ved at være godt træt af geco.dk (og sharp nordica)... det er simpelthen totalt uacceptabelt at leveringstiden er over 1 mdr pt.
Der burde være yderlig kompentation - et hdmi-kabel feks ..

Men er også kommet i tanke om følgende ... hvis det er så svært at få tvet.. hvorledes er det så med at få det til rep og fixet?

Det tør jeg egentlig ikke tænke på nu... håber snart det 37xd1e kommer jeg bestilte den 23.1 hos geco.dk...
Hvis der ikke kommer noget i den kommende uge får de en afbestilling, og endnu hurtigere, hvis dit køb er godt godt godt.. Så bliver det formentlig fra england...
panch skrev:
I visse tilfælde vil sælgeren kræve dansk moms og evt. dansk punktafgift
Taget fra Skat. Men det er nok i de mere sjældne tilfælde. Og hvis man ikke har fået oplyst noget ved købet, så skal man vel heller ikke regne med nogen ekstraudgift i den forbindelse.
Der har netop været en sag i Ekstra Bladet, om at nogle havde købt dyre tøjmærker over nettet, godt nok fra et land uden fra EU, hvor man heller ikke havde angivet skatter og div. Efterfølgende fik de en ekstra regning på over 1000 kr. Bare lige en info, som måske slet ikke har betydning, hvis købet er i EU
Af Mr Topshot
Det har det heller ikke. England høre under eu-reglerne..

Jeg er mere spændt på at høre hvor/om den engelske model adskiller sig fra den "danske".. Der er vel nok selve 2220-volts stikket og måske lidt med menuerne.. men det høre vi nok senere, når den heldige slambert til Lassel får sit nye husalter :p
Af flydedokken
Er oz ved at være godt træt af GECO, de besvarer ikke mine mails, og det er nu over en måned siden jeg bestilte mit 37 tommer (22 jan.)
Lassel når du engang modtager dit tv, vil du så ikke skrive dine totale udgifter, for overvejer kraftigt at bestille et 42 fra england som dig.
Af larssoe
Kig evt. i denne tråd i svenske minhembio
.
Minhembio Sverige

Det lader til at en svensk bruger har haft held med at handle samme sted.

Jeg har besluttet mig for at droppe min 37" ordre hos Geco og bestille fra England i stedet. Nu er spørgsmålet bare om et skal være 42 eller 46" :)

Det kunne være at vi skulle lave et fælleskøb fra England?
Af larssoe
I den svenske tråd snakkes der om at Sharp Sverige dækker hvis det er inden for garantien (som dog kun er 1 år). Dvs. at man ikke behøver sende skærmen til England. Er der nogen der kender noget til dette?
Af larssoe
Her er priserne som jeg lige kan gennemskue dem:

42"
LCD Skærm: 1.090,- £
Fragt 140,- £

Ialt 1.230,- £ ca. DKK 13.700,-

46"
LCD Skærm: 1.435,-
Fragt 155,- £

Ialt 1590,- £ ca. DKK 17.750,-

For ca. 500 kr. ekstra kan man få leveret skærmen på en palle. Det burde kunne gøres billigere hvis man var flere der bestilte sammen.

PS: En lille note. Svenskeren som handlede sammed sted fik rent faktisk et svensk strømkabel med i pakken.
Af flydedokken
Ja det er da vildt billigt for en 46 tommer. Overvejer kraftigt om man skulle bestille en fra krishav.co.uk
Det eneste der holder mig tilbage er om sharp danmark dækker for garantien som sharp sverige gør?
Og om de kan sende et strømstik med som passer i DK eller man kan få et til billige penge et sted?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33