Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DavidHimself
lgowner skrev:hvis de £4000 er korrekt på engelske sider, så rammer du nok 34-36000 ??? pund er jo lige omkring de 8.5 , så det er jo en del over de 26K du ville ofre?
Og så begynder den evige cyklus.
Det nye TV kommer snart, men det for dyrt --> Nu falder det nok snart i pris --> nu det snart Januarudsalg måske kommer det der --> falder TV'et når de nye kommer? ---> starter forfra
Af lgowner
DavidHimself skrev:
lgowner skrev:hvis de £4000 er korrekt på engelske sider, så rammer du nok 34-36000 ??? pund er jo lige omkring de 8.5 , så det er jo en del over de 26K du ville ofre?
Det nye TV kommer snart, men det for dyrt --> Nu falder det nok snart i pris --> nu det snart Januarudsalg måske kommer det der --> falder TV'et når de nye kommer? ---> starter forfra
ligesom rygeren, finder altid en god undskyldning for at udsætte hvad skulle have været nu og her. dog bliver men ikke syg når man udsætter købet af et tv, man bliver bare desorienteret, for så er der noget andet pengene måske bruges på.
Af Luxus
DavidHimself skrev:
Ganske rigtigt :-D :-(
Af lgowner
jeg hører flere gange mit alias her sættes i forbindelse med LG, og det fik mig så til at tænke om dit alias kan sættes i forbindelse med ny model til måske 10K mere end du har råd til, så det hele bare er en virtuel oplevelse at håbe på luxus men aldrig nogensinde ville købe den model.

du starter indlæg med at spørge til fald i de 26000, og jeg finder en næsten tilsvarende model til 19000 og alligevel skruer du luxus næsen på og nu vender 180grader imod en ny model som slet ikke er at købe endnu.

er det virkelig billedet af de gængse nærigtyper, der: jeg må lige vente til næste år, eller er det noget helt andet O_O du kan vel ikke sættes i forbindelse med luxor skærmen?? ,-)
Af Luxus
lgowner skrev:jeg hører flere gange mit alias her sættes i forbindelse med LG, og det fik mig så til at tænke om dit alias kan sættes i forbindelse med ny model til måske 10K mere end du har råd til, så det hele bare er en virtuel oplevelse at håbe på luxus men aldrig nogensinde ville købe den model.

du starter indlæg med at spørge til fald i de 26000, og jeg finder en næsten tilsvarende model til 19000 og alligevel skruer du luxus næsen på og nu vender 180grader imod en ny model som slet ikke er at købe endnu.

er det virkelig billedet af de gængse nærigtyper, der: jeg må lige vente til næste år, eller er det noget helt andet O_O du kan vel ikke sættes i forbindelse med luxor skærmen?? ,-)

Øhh hva ?

Som skrevet, fandt jeg ud af, at 60eren er på trapperne.
Vil naturligvis helst spare penge; hvem vil ikke det, men at købe 50eren nu her inden efterfølgeren kommer, er vel lidt dumt.
Kunne der spares på 50eren når nu 60eren kommer, ville jo være dejligt, men da den ikke er landet endnu, og prisen derfor stadig er den samme, kræver det lidt mere tålmodighed.

/Luxus der elsker luksus men ikke er bleg for at spare hvor spares kan.
Brugeravatar
Af edinger
Luxus skrev:...men at købe 50'eren nu her inden efterfølgeren kommer, er vel lidt dumt.
Hvorfor det?

Luxus skrev:Kunne der spares på 50eren når nu 60eren kommer, ville jo være dejligt, men da den ikke er landet endnu, og prisen derfor stadig er den samme, kræver det lidt mere tålmodighed.
Du behøver da ikke at kende prisen på VT60 for at vurdere, om der er noget at spare på VT50 ved at slå til her lige før lukketid. Det kan du da allerede nu konstatere, at der er (læs: noget at spare).
Af Luxus
edinger skrev:
Luxus skrev:...men at købe 50'eren nu her inden efterfølgeren kommer, er vel lidt dumt.
Hvorfor det?

Luxus skrev:Kunne der spares på 50eren når nu 60eren kommer, ville jo være dejligt, men da den ikke er landet endnu, og prisen derfor stadig er den samme, kræver det lidt mere tålmodighed.
Du behøver da ikke at kende prisen på VT60 for at vurdere, om der er noget at spare på VT50 ved at slå til her lige før lukketid. Det kan du da allerede nu konstatere, at der er (læs: noget at spare).
Godt så - Eftersom prisen ikke er faldet på VT50, og dette tilsyneladende ikke sker grundet butikkers forholdsvis lave lagebeholdning af denne, afventer jeg til prisen er fastsat på VT60 føren en endelig beslutning tages.