Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af janbau
THM skrev:
janbau skrev:Synes da jeg er komet med nogle gode bud på Led til ca den pris . Men her er da et par gode bud , Godt nok med 3 D men han skriver 5000 Kr så jeg forsøger bare at komme med nogle gode bud omkring denne pris så hvorfor komme med bud på Fladskærme med manglende •DVB-T2 Tuner eller udgående modeller , Så kunne listen nok blive lang jeg fandt da selv en del til en pris på ca 4000 Kr . Disse 2 Bud vil jeg mene er gode bud på en fladskærm i den prisklasse idag .
Hvem siger der er behov for dvb-t2?
Ingen
Men vil mene at det er en god ting at have med eller et krav man kan stille sælger hvis man giver et eks antal kr. for et nyt Tv ( i det her tilfælde 5000 kr . ) Man ved vel aldrig helt hvornår man kan få brug for det i fremtiden måske flytter man .
De Fladskærme du har fundet har alle dvb-t2 tuner .

Der er en som skriver at den skal være på min 46 Tommer ? .

Er det noget Tråd starter selv har sagt ? Han skriver selv 40 Tommer , Sidde afstand 3 M .

Jeg har personlig selv valgt et 47 Tommer nu havde før 40 Tommer .
Det bliver dog lidt sværere at holde prisen på 5000 Kr derfor lavede jeg listen med 46 47 Tommer .
Af PeterD
ET GODT RÅD TIL TRÅDSTARTER:

Der er mange gode bud, men SE NÆRMERE på THM's indlæg fra Hifiklubben eller Komplett.dk: Så går du ikke heelt galt i byen :) Nogle af de bedste, når man ser på dit budget.

Ved ikke med Hifiklubben. God service betaler man jo også for og jeg personligt er ligeglad om sælgeren holder døren for mig når jeg har købt en vare, og du har 45 dages returret ved Komplett.dk, ( når du har pakket stuealteret ud og sat det til stikkontakten..Hvis du bliver i tvivl, men hvorfor skulle du det?

Og en pejefinderregel:
Vælg en skærm som Flatpanels har haft på testbænken, og indstil den efter deres anbefalinger, så går det oftest ikke helt galt for dig...

Husk ved det mest "korrekte billede" skal du skrue ned for farverne og slå alle billedforbedringer FRA!!!
Brugeravatar
Af edinger
PeterD skrev:Og en peje-finder-regel:
Vælg en skærm som Flatpanels har haft på testbænken, og indstil den efter deres anbefalinger, så går det oftest ikke helt galt for dig...
En "peje-finder-regel", er det noget med ikke at pege fingre af de skærme, som andre finder frem?

Ikke at forveksle med en tommelfingerregel 8)
Af PeterD
Satans tastatur... :D

Mens jeg husker det:

Godt nytår til alle Flatpanels brugere og administratorer! :)
Af THM
[quote="janbau"

Det bliver dog lidt sværere at holde prisen på 5000 Kr derfor lavede jeg listen med 46 47 Tommer .[/quote]

Jeg kritisere ikke din liste, som indeholder flere af de bedste led tv i prisklassen efter min mening. Mener blot man får mere valuta for pengene ved dem jeg remsede op, selvom det ikke var det ts efterspurgte...
Af janbau
THM skrev:[quote="janbau"

Det bliver dog lidt sværere at holde prisen på 5000 Kr derfor lavede jeg listen med 46 47 Tommer .
Jeg kritisere ikke din liste, som indeholder flere af de bedste led tv i prisklassen efter min mening. Mener blot man får mere valuta for pengene ved dem jeg remsede op, selvom det ikke var det ts efterspurgte...[/quote]

Det er bare i orden vi prøver jo også bare at hjælpe tråd starter på bedste vis . Jeg savner dog lidt respons fra ham selv efterhånden .

Men kan da lige give ham et sidste råd forslag , kan se at der er en masse gode tilbud på Led tv i Elgigantens og Bilka s kommende tilbudsavis som jeg fik i dag .

Vil da lige nævne et 46 Tommer Samsung med model nr. UE46S5505XXE . Pris beskedne 4444 kr. Som er et smart tv men dog uden 3 D som han selv siger ikke behøves .

Kan se at man kan få et Philips 42 som køtilbud til kun 2799 kr tror faktisk jeg har nævnt den tidligere .