29 dec 2012, 00:18
Men vil mene at det er en god ting at have med eller et krav man kan stille sælger hvis man giver et eks antal kr. for et nyt Tv ( i det her tilfælde 5000 kr . ) Man ved vel aldrig helt hvornår man kan få brug for det i fremtiden måske flytter man .
De Fladskærme du har fundet har alle dvb-t2 tuner .
Der er en som skriver at den skal være på min 46 Tommer ? .
Er det noget Tråd starter selv har sagt ? Han skriver selv 40 Tommer , Sidde afstand 3 M .
Jeg har personlig selv valgt et 47 Tommer nu havde før 40 Tommer .
Det bliver dog lidt sværere at holde prisen på 5000 Kr derfor lavede jeg listen med 46 47 Tommer .
THM skrev:Ingenjanbau skrev:Synes da jeg er komet med nogle gode bud på Led til ca den pris . Men her er da et par gode bud , Godt nok med 3 D men han skriver 5000 Kr så jeg forsøger bare at komme med nogle gode bud omkring denne pris så hvorfor komme med bud på Fladskærme med manglende •DVB-T2 Tuner eller udgående modeller , Så kunne listen nok blive lang jeg fandt da selv en del til en pris på ca 4000 Kr . Disse 2 Bud vil jeg mene er gode bud på en fladskærm i den prisklasse idag .Hvem siger der er behov for dvb-t2?
Men vil mene at det er en god ting at have med eller et krav man kan stille sælger hvis man giver et eks antal kr. for et nyt Tv ( i det her tilfælde 5000 kr . ) Man ved vel aldrig helt hvornår man kan få brug for det i fremtiden måske flytter man .
De Fladskærme du har fundet har alle dvb-t2 tuner .
Der er en som skriver at den skal være på min 46 Tommer ? .
Er det noget Tråd starter selv har sagt ? Han skriver selv 40 Tommer , Sidde afstand 3 M .
Jeg har personlig selv valgt et 47 Tommer nu havde før 40 Tommer .
Det bliver dog lidt sværere at holde prisen på 5000 Kr derfor lavede jeg listen med 46 47 Tommer .
LG C4 på vej
HwQ995C
LG CX 65 Defekt
LG C8 OLED
LG SK9Y
PanasonicUB820
MarantzSR6010
Cambridge 851 W
effektforstærker.
Cambridge CXN musikstreamer
Dali Opticon 6 + Vokal Center
9.1 Atmos