Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af THM
Bent odense skrev:Det var DTE 50 der blev nævnt i teste af HX855,det var min nabo der sage at det var en af top modeler.Men det har han så bildt mig ind,han har kun haft panasonic.Men nu står jeg måske til at udskifte vores sony i soveværlset og har tænkt mig det skulle værer et panasonic led.så HX855 i stuen og panasonic i soveværlset.Men det bliver sku ikke ham jeg vil spørge til råds.Så barer kom med nogle gode råd i den fine ende. :)
dt50 er modellen under topmodellen på lcd siden, så man kan jo godt argumentere for det er en af topmodellerne.

har dog ikke set panasonics lcd tv få super gode anmeldelser, men nærmere ganske udmærkede anmeldelser, hvor der dog bliver nævnt at de er for dyre i forhold til hvor gode de er. her tænker jeg på anmeldelser af dt og wt50
Af klingenberg
Kommer med en 100% subjektiv vurdering:

Plasma er langt bedre end led på nuværende tidspunkt. Billedet er simpelthen langt bedre, og farverne fantastiske iforholdet til leds kunstige pc-billede.

Samsungs d8005 serie er et godt bud på en skærm, som jeg også selv overvejede. Endte dog med at hente Panasonics 50PST32y til 6K i bilka, primært pga panasonics fantastiske sort niveau. Udover det har den smart tv, som faktisk er ret praktisk, specielt med youtube. + diverse anmeldelser har kommenteret at den har en af de laveste input lags, og derfor er utroligt velegnet til eks ps3. Det jeg har spillet af fifa indtil videre, bekræfter kun dette.